Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

celtjan

Citaat van: Driesel op 03 november 2012, 16:40:01 PM
Voor diegenen die onze werkende panto's gemist hebben, in dit filmpje is de 2820 aan het werk te zien: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BI5pF6vXEPw#t=436s
Er zijn natuurlijk ook nog andere mooie beelden te zien in dit filmpje, een aanrader.

Wat de opmerkingen betreffende de beperkte oppervlakte betreft: door deze beperking wordt men genoodzaakt om creatief te zijn. Zo had Kristof anders nooit op het idee gekomen om ipv een fiddle-yard een fiddle-lift te maken!

Groeten,

Dries

Knap werk! Geheugendraad?

Gr,
Jan

T13 rules

Dag Jantje,
Jep,geheugendraad!
werkte een 8-tal jaar terug in Ho(reeks 18 en de 2711) en nu de uitdaging aangenoemen in N.
werkt naar behoren.
groeten,
Kristof
 

1op32

De volgende keer ga ik ook eens meedoen, tenminste als schaal 1:32 mag van het al dan niet nieuwe reglement...
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

modeltreinbart

Geert ik ga graag de uitdaging aan om tegen een club lid te strijden. Dit geeft me nog meer de boost om beter te presteren. ;)
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

vanmiegroet

Wel bart, je mag het dan ook opnemen tegen mij.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

modeltreinbart

Dat word dan een club duel . Amai dit word nog zeer leuk. Maar dit betekend dat msc het spoor weer terug vertegenwoordigd word door een kleine delegatie .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

vanmiegroet

Dat zou inderdaad tof worden.
Misschien nog tim ook en dan is het compleet.

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

renstimpie

Ik pas....   Geen plaats....:).   Ik,zal wel werken aan de nieuwe opvolger... :)

modeltreinbart

Das spijtig tenzij dat je ons op een dwaalspoor wil zetten en afkomen met een project om U tegen te zeggen , je karakter een beetje kennende.  ;D
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

vanmiegroet

Misschien kunnen we een scorebord in het clublokaal ophangen?

Op het moment heb ik nu een ander idee voor mijn minibaantje gekregen.
Een perron zoals in de jaren '80, met een klasse 3 overweg ervoren.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

renstimpie

zoals dus gezegd...  geen deelname voor mij....   de opvolger van Eperon D'or... ;-)   das vanaf nu mijnen dada...

Tim

modeltreinbart

Dat is te begrijpen Tim , door dat ik minder naar de club kan komen door mijn werk is het natuurlijk voor de handliggend dat ik me meer kan concentreren op de minibaantjes wedstrijd.
Daar kan ik thuis aan werken op elk vrij moment dat ik heb.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007

Wel als het dan toch een onderonsje zal worden dan zie ik het ook wel zitten om deel te nemen.


modeltreinbart

Das goed philliphe . Uitdaging aanvaard.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Dirky

vraagje richting organisatie:
(niet direct mijn vraag maar van iemand die dit leuk voorstel mijn richting heeft geduwd... en ik ben er wel voor te vinden)

Mag men deelnemende minibaantjes aan elkaar koppelen? Bijvoorbeeld 3 deelnemers, 3 thema's, maar aan elkaar gekoppeld voor doorlopend treinverkeer?