Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

AMFL Walferdange

Gestart door Michael, 28 oktober 2012, 15:29:58 PM

doomslu

De expo is klein, maar de laatste jaren best fijn. Er zitten, zoals op elke expo, al banen bij die je kent.
Eigenlijk lijkt het me dan ook niet interessant om daar naar toe te gaan als je ver af woont. Ik ga, omdat het op 30 Km is (eindelijk eens iets dichtbij...  :)).

Doch, zoals Johnny zegt is een weekendje Luxemburg altijd leuk.

Ik was er me echter niet van bewust dat Batiself goedkoop was.  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

Luc, weet jij of de weg van Sankt Vith naar Walferdange een primitieve provincie weg is of een mooie 2 baans weg ??
Op google maps kon ik het niet goed zien
Het scheelt ons 40 km korter, maar in tijd niet zoveel, maar we vermijden dan wel de weg langs Luik :)

Mvg Marty

doomslu

Citaat van: martintje op 31 oktober 2012, 23:11:12 PM
Luc, weet jij of de weg van Sankt Vith naar Walferdange een primitieve provincie weg is of een mooie 2 baans weg ??
Op google maps kon ik het niet goed zien
Het scheelt ons 40 km korter, maar in tijd niet zoveel, maar we vermijden dan wel de weg langs Luik :)
Marty, stuur je me eens een plaatje van Google maps met de weg op aangeduid zodat ik zeker ben van wat bedoeld wordt?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

Als ik het goed voorheb op wandelafstand van het station Walferdange? Ik veronderstel dat daar qua CFL materieel wel wat koopjes te doen zijn?

doomslu

Citaat van: Anarchy op 01 november 2012, 14:46:38 PM
Als ik het goed voorheb op wandelafstand van het station Walferdange? Ik veronderstel dat daar qua CFL materieel wel wat koopjes te doen zijn?
Inderdaad op wandelafstand.
Walferdange is meer expo dan beurs, doch je vindt wel wat CFL materieel.
De grootste Luxemburgse ruilbeurs is ieder jaar eind oktober in Steinsel. Het was vorige zondag...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

Ik keek niet goed :), die vraag van mij is geen optie, te weinig snelweg voor die Route, dus gaan we gewoon over Luik-bastenaken ( en zondag weer Luik) . heb ik toch het idee dat ik LBL ook een keer gedaan heb  :)
Hopelijk neem ik hier meer van mee dan in Mechelen :-\
Mvg Marty

René

Ga je dan wel met je 4-wheel drive bussie? De snelweg is daar al net zo als de kasseien van LBL.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

bellejt

ik zal er zondag zijn vanaf 11.00 uur tot 13.30 uur.Herkenbaar aan staartje in het haar.Spreek mij gerust aan.Mss tot daar.

evan

Ik pas dit jaar voor zowel een bezoekje als voor exposant.  Ik ga m'n tijd spenderen aan The High Line.

Qua banen en sfeer is de expo zeker de moeite en ook dit voor de streek indien het mooi weer is.

Mvg

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Ben net terug van  expo in Walferdange. Enkele leuke dingen gezien, doch onvermijdelijk ook een aantal gekende banen.
Onze Nederlandse vrienden waren goed vertegenwoordigd!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald


bellejt

ben reeds van deze namiddag terug en enkele staaltjes van echt vakmanschap gezien.Foto's probeer ik morgen te plaatsen.