Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

AMFL Walferdange

Gestart door Michael, 28 oktober 2012, 15:29:58 PM

Michael

Hugo vroeg er al om dus maar even nieuw draadje gestart.

10 en 11 november 2012 expo trains Luxembourg

http://www.amfl.net/

Vorig jaar ben ik daar geweest, kleinschalig maar geweldig mooie banen gezien, dit jaar sla ik over, geen tijd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bellejt

mijn vaste jaaruitstap.Steeds super mooie vitrinekasten te koop aan dumpprijzen.

martintje

En ook hier zijn we weer aanwezig met Mitropa, zei het in niet zo'n grote vorm als in Mechelen
alleen het tuinpad staat er, dus even geen gedemo en al dat soort gein, beetje speule en klappe  :)
Ne jullie mogen ons aanspreken hoor, we bijten echt niet  :D
Mvg Marty

bellejt

neem ik mss mijn 3railforumbadge mee.Als alle leden dat deden dan herkenden we ons allemaal.

doomslu

Naar jaarlijkse gewoonte kom ik zeker ne keer kijken...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 29 oktober 2012, 19:47:02 PM
Naar jaarlijkse gewoonte kom ik zeker ne keer kijken...

Ja Luc een thuis wedstrijd voor jou, ga je op de fiets?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 29 oktober 2012, 19:55:49 PM
Citaat van: doomslu op 29 oktober 2012, 19:47:02 PM
Naar jaarlijkse gewoonte kom ik zeker ne keer kijken...

Ja Luc een thuis wedstrijd voor jou, ga je op de fiets?
Ben je gek, het is bergop!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

CiteerBen je gek, het is bergop!  ;D

ja.... en ??      ;D
Mvg Marty

Michael

En Luc terug naar huis is bergaf! Die paar extra pintjes daar krijg je dan ook extra snelheid door. Grote stappen snel thuis. 8) 8)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Johnnytrein

En hoe gaat hij die grote voorraad gekochte treinen dan transporteren op zijn fiets en dan nog bergaf.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Citaat van: bellejt op 29 oktober 2012, 19:37:55 PM
neem ik mss mijn 3railforumbadge mee.Als alle leden dat deden dan herkenden we ons allemaal.


Wat een deserteur!  ;D


Zijn er trouwens ergens foto's te vinden van die expo? Ik ben er nog nooit geweest, vooral omdat het zo ver is, bijna 3 uur rijden is niet niks.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

zoek eens onder expo walferdange of expo trains walferdange.Je vind dan verschillende privesites met foto's.

Michael

Jurgen, vorig jaar ben ik daar geweest (enkele reis 450 km) foto's op volgende link:

https://picasaweb.google.com/105809452945597219220/Walferdange13November2011#5674451401927739954

Een echte aanrader, voor de juweeltjes aan banen die er vorig jaar stonden, echter wat grote betreft ik denk ongeveer 1/8 van Mechelen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Nodig die mensen eens uit op de modelspoorexpo. Ik heb de foto's van Michael bekeken en dat ziet er gewoon prachtig uit.

Maar meer dan 2u30 enkele rit is toch wel vrij lang voor zo'n kleine expo.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

doe zoals ik :

maak er een lang weekend van voor amper 80 euro.Een chaletje huren op camping op der sauer in Diekirch.Vrijdag aankomen,zaterdag goedkoop winkelen in Diekirch (wijn en alcohol inlegen ) en zeker in de batiself binnengaan.Daar is alles veel goedkoper dan bij ons..Dan lekker gaan eten en zondag de expo bezoeken.

PS: heb je houten panelen nodig koop die dan zeker in de batiself.Een paneel van 1,20 m X 40 cm blank hout kost daar amper 6,95 euro.Bij ons is dat 24,95 euro.Heb er 4 meegebracht om mijn besturingstafel voor ecos en monitoren te maken.Ook TL lampen en Led slingers zijn interessant.