Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 119

Gestart door ToThePoint, 23 oktober 2012, 00:02:36 AM

ToThePoint

Wanneer verschijnt nr 119 ?
Wou men dat niet met de expo in de handel hebben ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

thor

op de website staat vermeld als datum 2-11-2012 - mogelijk met verslag van de expo misschien ?
een hele klus rekening houdend met 1 november als feestdag .......
thor :)
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Gerolf

Dit schreef Luc op 17/10:
CiteerLees maar snel want vandaag wordt nummer 119 naar de drukker gestuurd, want hij moet op de expo liggen.
Dus niet met een verslag van de expo, denk ik  ;D
... ik hoop stiiletjes om hem vlak voor het weekend in de bus te hebben  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

Citaat van: Gerolf op 23 oktober 2012, 09:24:39 AM
Dit schreef Luc op 17/10:
CiteerLees maar snel want vandaag wordt nummer 119 naar de drukker gestuurd, want hij moet op de expo liggen.
Dus niet met een verslag van de expo, denk ik  ;D
... ik hoop stiiletjes om hem vlak voor het weekend in de bus te hebben  :P

Had dat ook gezien Gerolf, daarom de vraag.
Nu ik heb geen abonnement meer en ga die halen in de gazettewinkel.
Moest die er zijn de vrijdag dan kan ik hem hier kopen en misschien op de beurs als de verdeling niet tijdig gebeurt.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

De publicatie van alle gegevens staat klaar op de website om gepubliceerd te worden, ik druk morgenavond op de knop. Lekker spannend...  ;D

MSM 119 komt uit op 2 november.
We hebben 'm echter een weekje eerder klaargestoomd. Dat betekent dat de abonnees hun nummer eind deze week (als de Post meewil) of begin volgende week zullen krijgen en ook dat het nummer los te koop zal zijn in Mechelen!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Luc ik wordt dommer met de dag.

U zegt dat msm uitkomt op 2 november 2012. De expo is dit weekend en dat is 28 en 29 oktober 2012.
Als msm op 2/11/2012 uitkomt hoe kan die dan ten laatste op 28/10 op de beurs verkrijgbaar zijn ?
Of gaat er nog eens een week over als de drukker ze gedrukt heeft en het verzenden naar de abonnees cq de gazettewinkels ?
Allee als ie al verkrijgbaar is de zaterdag koop ik em al dare seh.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

Citaat van: ToThePoint op 23 oktober 2012, 16:22:09 PM
Luc ik wordt dommer met de dag.

U zegt dat msm uitkomt op 2 november 2012. De expo is dit weekend en dat is 28 en 29 oktober 2012.
Als msm op 2/11/2012 uitkomt hoe kan die dan ten laatste op 28/10 op de beurs verkrijgbaar zijn ?
Of gaat er nog eens een week over als de drukker ze gedrukt heeft en het verzenden naar de abonnees cq de gazettewinkels ?
Allee als ie al verkrijgbaar is de zaterdag koop ik em al dare seh.
Sorry, ik corrigeer mijn bericht:

MSM 119 komt in de krantenwinkel op 2 november.
We hebben 'm echter een weekje eerder klaargestoomd. Dat betekent dat de abonnees hun nummer eind deze week (als de Post meewil) of begin volgende week zullen krijgen en ook dat het nummer los te koop zal zijn in Mechelen op 27 en 28 oktober.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Ik hoop dat de abonnees in NL: dit nummer weer op de gewone tijd krijgen want vorig nummer was erg lang wachten,
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

en wat zat er na het werk in de brievenbus ? het nieuwe nr(119) was reeds aangeleverd door de postbode, dus mocht het slecht weer worden dan hebben we reeds leesvoer !
Groeten Peter ;)

argilla

van morgend in de bus. Zal straks in het bed voor slapen gaan beginnen met lezen ( ontstressen en zoet dromen over de goede artikels weer)  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Hier in Mortsel is hij ook geland. Al even doorgebladerd, maar lezen dat zal voor na het weekend worden.  ;)
Enkele interessante artikels heb ik alvast wel gezien: het overzichtje over lijmen staat wat mij betreft voorop.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

thor

MSM 119 ook ontvangen vanochtend, leuk nummer.
Proficiat met deze 'tour de force', vroeger verschenen dan gepland. Betekent dit dat de volgende nummers ook vroeger gaan komen dan voorzien ?
Bijtend voorwoord ivm de chinezen - ben zelf daar ook niet meteen een fan van. Ze kijken neerbuigend op ons westerlingen en hebben ons helemaal niet nodig.
Ik hoop alleen maar dat de modellen die ze ons leveren, de tand des tijd gaan doorstaan en dat we binnen enkele jaren geen spijt krijgen dat we dat chinees spul zo veelvuldig hebben gekocht.....
Heb hier bij mij roco's bollen die ondertussen resp. tussen 20 à 26 jaar oud zijn en het nog steeds prima doen.....
Het idee om ons modelspoor materiaal in zuid-europa te laten maken vind ik prima, suggereer dit aan onze heren fabrikanten aub.
Werkgelegenheid in europa gaat voor, dacht ik....
Groeten
Thor :)
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jurgen

Ook hier lag hij deze morgen in de bus. Snel doorgevlogen (vooral prentjes gekeken) en toch wel achterover gevallen van dat Franse baantje. Ik heb twee keer moeten kijken vooraleer ik zag dat het een modelbaantje was ipv echte foto's!  :o


Bij het artikel over de reeks 18 vind ik de minpunten eigenlijk maar kritiek om kritiek te geven: "Soundversie nog niet beschikbaar" en "analoog verlichting schakelen gaat moeilijk" vind ik niet bepaald minpunten als je weet dat het eerste nog zal komen en het tweede voor de eerste keer toegepast wordt bij LS Models.

Afgezien daarvan ziet het er weer een goed nummer uit.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

gardevil

Zal mijne facteur eens wakker moeten schudden, in Schoten nog nix. Snif ;)

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?