Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Onze nieuwe clubbaan

Gestart door Arbeco, 21 oktober 2012, 17:59:11 PM

SuSke

Ben ik niet helemaal mee akkoord. Durf zelfs te stellen dat de voorgestelde configuratie reeds lange tijd de normale manier van bouwen is in de industriebouw.
Het gebouw staat zelfstandig met een gemetselde muur tegen de staalconstructie van de hal en de gevel beplating van de hal wordt afgewerkt tot tegen het kantoorgebouw.
Ik zou het zelf beroepsmatig ook zo doen  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

GVL

Ik heb het beroepsmatig anders gedaan (in de rol van bouwheer dan) ... dragend metselwerk in combinatie met staalbouw. Zonder ontdubbeling van wanden. Wellicht te zien of het een nieuwbouw of verbouwing betreft?

Arbeco

Het is een heeeeele tijd stil geweest rond mijn bouwactiviteiten; dat wil zeggen hier op het forum...Door een verhuizing en een gecrashte computer, ben ik lang afwezig geweest als actief lid op het forum, maar vooruit, ik ben er weer bij!  De bouw is echter wel doorgegaan (en hoe!), het resultaat kunnen jullie zien in het volgende nummer van MSM...

Groetjes Len ;)
Old diesels never die...

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

ERVIN

Hey hey , mijn oude vriend Len is terug , het zal weer de moeite zijn!!  ;)