Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ruilbeurs Leuvense Modeltreinclub nu zondag 20 oktober

Gestart door mini, 15 oktober 2012, 17:55:57 PM

mini

Hallo iedereen, zoals gewoonlijk , de ruilbeurs in oktober van de LMTC, nu zondag  van 9 tot 13 uur, in Oud-Heverlee in zaal Roosenberg aan de Zoete Waters, ideaal voor de familie uitstap, midden in de bossen en veel eet- en drinkgelegenheden vlakbij.
Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

evan

Ik ga proberen langs te komen voor ik moet/mag gaan werken :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mivc057

Dag Jean-Luc. Ga je er met je vrienden staan met "spoor 1" ?
mvg

nederbelg


mini

Michel, de spoor 1 baan zal zeer beperkt (clubbaan LMTC) zijn aangezien de week erna het Mechelen is en er hiervoor nog wel wat werk dient te gebeuren.

Ja Dave zal ik doen .

Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

evan

Ik moet uiteindelijk passen...
M'n werkschema is veranderd :-\

Succes morgen!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ToThePoint

Het mijne ook, ik kan gaan.
De eerste optie was eurospoor in utrecht.
Is een onbetaalbare zaak.
15€ entree, 150km rijden (enkel) =>30€ verbruik heen en terug, en dan nog 3€/h ja u leest het goed 3€ per uur aan parking.
Even optellen (15+30)+(9x3)= 72€ in totaal zonder eten, drinken en pisgeld.
Daar gaan sommige mensen een week voor werken wat dat kost.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Klaas Zondervan

Citaat van: ToThePoint op 21 oktober 2012, 01:07:14 AM
en dan nog 3€/h ja u leest het goed 3€ per uur aan parking.
Klopt niet. Parking kost daar 12€ voor een hele dag.

Metpetergaathetbeter

nu begrijp ik waarom zoveel Nederlanders met de fiets rijden!   :-\ ;Dgroeten Peter ;)

voor5dekeer

sst, stil, straks vragen ze parkeergeld voor de fiets.........

Guy