Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Reek 80 ESu nieuw 2013

Gestart door wisselstromer, 10 oktober 2012, 19:17:57 PM

Peter

Het enige overbodige item aan de V60/260 is volgens mij de rookontwikkelaar.
Ik heb het in geen enkele van mijn loks en het komt er ook niet in, want ik vind het een onding.
Maar smaken verschillen, en ik zal de lok wel kopen. Ik hoop alleen dat de digitale koppeling het systeem van Lenz heeft (voor beugelkoppelingen).
Met vriendelijke groeten
Peter

LokSound

je kan met een LokProgrammer via function mapping de functies "verleggen". Zo heb je op een centrale met minder functies toch toegang tot de gewenste.
[/quote]

Dat kan ongetwijfeld, maar ik heb geen LokProgrammer. Ik ken ook niemand die er 1 heeft en ik ben niet van plan om er 1 te kopen. Waarschijnlijk zal het dan wel mogelijk zijn om dit bij aankoop te laten doen door de handelaar. Maar zelfs dan zijn er nog altijd functies op de loc die onbruikbaar zijn door de beperking van de centrale waarvoor je wel bij betaalt.
Je laat het waarschijnlijk wel weten met de beste bedoeling, waarvoor dank, maar dit is voor mij nog geen reden om hem toch te kopen.

Ik zie er gewoon een manier in om klanten te binden aan de centrales van ESU, wat natuurlijk hun goed recht is. Het is logisch ook dat een fabrikant zoiets doet want het moet geld opbrengen natuurlijk.

Als het model er is, dan zal ik wel van op een afstand genieten. 't Zal even mooi zijn en ondertussen wacht ik op een "light" versie van de reeks 80, of die nu van ESU komt of van iemand anders.
[/quote]

uw dealer heeft er 1 en kan dit doen voor je.

LokSound

eerste foto: prototype
zonder beschrifting en nog niet in de correcte groene kleur. Maar toch ontdekken we de aanpassingen tegenover de V60 wat betreft: dak, borstwering en lichten. Kortom: n'en echten Belg!

PeterVG

Die ziet er heel goed uit.
Komt er een tijdperk III variant?
Die  zou perfect op mijn baan passen, vandaar de vraag ;)

vyncky

Knap!

een TP III versie zou ook niet misstaan op mijn baantje...

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Peter

CiteerKomt er een tijdperk III variant

Dan moeten ze het chassis terug aanpassen naar enkele koplampen naar belgisch voorbeeld. De Duitse koplampen zijn te klein in doormeter
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

Citaat van: LokSound op 27 november 2012, 12:00:48 PM
Citaat van: Paulogic op 26 november 2012, 20:43:48 PM

Helaba .. Die dame werkt voor ESU... is zij dan een LOKvogel ??? ;D ;D ;D

Die dame werkte voor ESU

Bij een van de foto's ( ongeveer de middelste foto) staat de dame in kwestie de rookgenerator bij te vullen. Daar achter staat een man te kijken . Zie eens goed naar zijn ogen !!! zijn die bestemd voor het kleine model of het grootte model haar ....... ;D 8) . Best wel grappig en goed gezien van de fotograaf .
lachen mag ook eens nietwaar ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Johnnytrein

Argila, hij kijkt of haar generator ook opgevuld kan worden denk ik :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

LokSound

Citaat van: argilla op 15 maart 2013, 12:46:15 PM
Citaat van: LokSound op 27 november 2012, 12:00:48 PM
Citaat van: Paulogic op 26 november 2012, 20:43:48 PM

Helaba .. Die dame werkt voor ESU... is zij dan een LOKvogel ??? ;D ;D ;D

Die dame werkte voor ESU
wil iemand haar telefoonnummer of zo?

8)

Patrick

Bij een van de foto's ( ongeveer de middelste foto) staat de dame in kwestie de rookgenerator bij te vullen. Daar achter staat een man te kijken . Zie eens goed naar zijn ogen !!! zijn die bestemd voor het kleine model of het grootte model haar ....... ;D 8) . Best wel grappig en goed gezien van de fotograaf .
lachen mag ook eens nietwaar ?

LokSound

Citaat van: vyncky op 15 maart 2013, 12:14:22 PM
Knap!

een TP III versie zou ook niet misstaan op mijn baantje...

Yannick

als importeur denk ik wel reeds aan een 2de, dus waarom dan niet de TP III. Maar eerst nog veel energie in deze ....

mvg,  Patrick