Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

Thommy

Citaat van: Jef op 28 oktober 2018, 15:47:23 PM
Ik begrijp die obsessie hier ook niet...
"Hij heeft voor die loc maar xxx,xx EUR betaald, dan mag hij die maar voor xxx,xx EUR verkopen!"

Bullsh*t, een verkoopprijs wordt bepaald door vraag & aanbod. Just deal with it.

Compleet waar. En het is niet enkel bij deze hobby dat die vlieger op gaat (moet eerlijk zijn in m'n andere hobby vraag ik ook de bovenste prijzen omdat er bijna niemand die dingen ook heeft NOS, meeste dingen zijn ook gemakkelijk 20j ouder als ik)

Nuja, als je de MSM jaarmodellen ziet, die gaan ook veel geld achteraf. De hle23 heb ik zien gaan voor dubbele prijs (en verkocht).

Er zijn genoeg mensen die ruiken wat goed gaat verkopen nadien en daar betalen wij de prijs voor

Greetz

Thommy


loebaske


Welke zot gaat dit betalen :(

Klaas Zondervan

En ook nog eens iemand die te beroerd is om het ding uit de verpakking te halen zodat het model zelf goed is te zien.

Jef

De verkoper is van Japan, daar hebben ze misschien een hoger inkomen...  :o
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Dirky

als je naar zijn "shop" gaat zal je merken dat ALLES veel te duur is. Ik denk eerder dat er een omrekeningsfout van YEN naar USD gebeurd is. Er staat o.a. een H0 loc aan iets van 4900 usd...

Metpetergaathetbeter

#276
Je zou voor minder voorzichtig zijn!  ;D


mardig23

Misschien zitten daar de vliegtuigtickets mee in om hem af te halen ;D
Mvg Karl

modelbaanHO

He, die heb ik hier ook nog liggen, samen met 2 aanhangwagens.
Weliswaar niet meer in zo'n goede staat en zonder de originele verpakking.
Dat model is zeker 50 jaar oud !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

mardig23

Hoi Luc,

Als het een echte is is die 72 jaar oud, maar dan nog.

En als je tussen de regels leest, rijdt hij niet.

Maar wel een mooi specialleke ;D
Mvg Karl


ERVIN

En dan ook nog Classix rijtuigen , je moet zijn andere zoekertjes ook eens bekijken , een Piko Traxx ( 2802) voor 250€. :o

bellejt

yep denkt dat er een fortuin te verdienen is met ondermatig materiaal.Daarentegen dan maar 250 euro voor de reeks 13 nmbs.Raar en denk gevaarlijk dicht bij oplichting.

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 30 november 2018, 18:49:08 PM
yep denkt dat er een fortuin te verdienen is met ondermatig materiaal.Daarentegen dan maar 250 euro voor de reeks 13 nmbs.Raar en denk gevaarlijk dicht bij oplichting.

de reeks 13 is er wel éne van de oude lichting...
de classix-en daarentegen zijn de helft van de vraagprijs nog niet waard!

;)