Verkocht voor 705 Euro.
Als dat nu net de laatste is die je mist van de jaarwagens. Dan is dat een koopje.
Hopelijk is het een echte.
ACFI.
En niet vergeten nog 9% veilingkosten en 10EUR (!!??) verzendkost: bijna 780EUR.
Het zal al iets zeer speciaals moeten zijn voor ik iets koop op Catawiki. Die verzendkosten zijn altijd zo hoog.
Ik heb enkel ooit op een GILS-tram geboden, maar die is ook erg duur van eigenaar gewisseld (en ik was helaas niet de koper). Die welbewuste tram moet trouwens nog passeren in 'Rijker dan je denkt', zo hoorde ik van de nieuwe eigenaar...
Catawiki doe ik regelmatig. Speciale albums van strips die je niet vind, of zelfs incl verzenden goedkoper dan ebay/2de hands. Keer of 2 een slooploc. Whisky, uurwerken,... allez wat ik uitreken nog goedkoper uit komt dan hier te kopen.
Maar op het Waalse forum paar weken terug ook gezegd... set van Marklin TEE-wagens verkocht voor +200euro. Een losse over de 70euro. Ik zoek er nog een paar voor achter een HLE18, maar die prijzen zijn te zot. Wetende dat Olaerts ze verkocht voor 25euro en niet kwijt geraakte (staat toch op het waalse zusterfora) en ik voor de mijne ook maar een 30euro betaalde, zelfs de LSM’s zijn dan goedkoper.
Prijzen van alles swingen de pan uit.