Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

BC911

Citaat van: eve op 10 november 2016, 10:54:48 AM
Mooi initiatief. Kan u ook enkele beelden tonen van uw werk ?
Kwestie van kunnen vergelijken.

Erik

Mijn reactie was zeker niet kritisch ivm de kwailteit van de verwering van de aangeboden producten, maar eerder van "ik ga maar lekker verder oefenen", gezien de vraagprijzen van zo'n verweerd model ... Ik heb de afgelopen weken voor het eerst zelf wat zit proberen en testen, en begrijp maar al te goed welke tijd erin gaat zitten om het goed te doen. Of die prijzen dan te verantwoorden zijn, laat ik zoals hierboven vemeld over aan de koper. Mijn excuses als mijn reactie anders overkwam ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Houdini

Niemand hoeft zich toch te excuseren. Zoals steeds en overal zijn er andere meningen (zoals bij deze gebeurd) alsook verschillende belangen (iemand die bvb supering/weathering als (bij)verdienste doet of iemand die het gewoon als hobby wil doen), ...  :)

deurenkletser

En ook de DDm gaan serieus de hoogte in. Ben blij dat ik ze voor een pak minder nog heb kunnen vinden

http://benl.ebay.be/itm/262812997312

Jurgen

Citaat van: deurenkletser op 28 januari 2017, 22:38:22 PM
En ook de DDm gaan serieus de hoogte in. Ben blij dat ik ze voor een pak minder nog heb kunnen vinden

http://benl.ebay.be/itm/262812997312

Ik heb een paar jaar geleden via 2dehands ook ongeveer die prijs gekregen. En er stond duidelijk vermeld, met foto's, dat er iets stuk was! Zelf had ik er zo'n 30 euro aan gegeven denk ik. Ook de 2 modellen die ik hier nog heb liggen, heb ik voor 30 euro per stuk gekocht. Ik dacht zelfs op een MSM-expo. Tweedehands ook, maar wel in nieuwstaat.

Ze gaan in ieder geval niet weg. Ik zoek zelfs de set met 2 blauwe DDm's nog, maar wel aan een normale prijs. Anders wacht ik wel tot er ooit een nieuwe productie komt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

met wat geluk valt er vroeg of laat wel eens iets in je schoot, heb er nu een 8tal (waarvan ik er toch een aantal ga vernummeren wegens dubbel)

Metpetergaathetbeter

Ikzelf zoek nog 3 DMS'en (2 met fietslogo C1 en een gewone C1) heb daar zelf nog een aantal wagons dubbel die schijnbaar even en zelfs duurder gaan dan DMS'en :-\

raf

Katawiki staat er een wagon voor 555 euro
https://veiling.catawiki.nl/kavels/15527545-m-rklin-h0-4678-85701-goederenwagon-museumwagen-1985-k-w-st-e

da moet wel een heeeeeeeeeeeel speciale zijn
maar dat kan ik aan een wagon niet geven

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Amai dat is er zeker een met gouden wielen of zo manmanman. :o
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt

voor deze wagon is dat een normale,zelfs goedkope prijs.Tenzij het de replica is.

Chrisrail

#234
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

om met Marklin te rijden moet je al een beetje gek zijn hé ? 8) 8) ;D ;)

bellejt

de originele gaat van de hand voor + 1000 euro omdat het een rariteit is geworden hem te vinden in onbeschadigde toestand en met OVP.

raf

Ja Peter das waar want je verwacht van een 2 rail dat hij dikwijls stil staat en dat heb je dus bij 3 rail niet
dus ja das schrikken
want die drie rail mensen die zijn dat niet gewoon en als die dan op een 2 rail baan zien wat ellende daar soms is
man man daar word je dus echt knetter van


LOL

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

#238
Beleggers zitten in elkaars zakken. Voor modelbouwers en knutselaars is een dergelijke prijs voor een wagonnetje totaal knetter, en geen haar op hun hoofd dat ook maar denkt om het aan te schaffen. Laat beleggers hun het pleziertje om elkaar het geld uit de zakken te kloppen. Wel grappig, en geen probleem toch?  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

OlivierV

Citaat van: Michiel op 18 december 2017, 16:38:58 PM
Beleggers zitten in elkaars zakken. Voor modelbouwers en knutselaars is een dergelijke prijs voor een wagonnetje totaal knetter, en geen haar op hun hoofd dat ook maar denkt om het aan te schaffen. Laat beleggers hun het pleziertje om elkaar het geld uit de zakken te kloppen. Geen probleem toch?  ;D

Snap eigenlijk de bedoeling van dit topic niet, een beetje zeuren en zagen hoe duur alles wel niet is. Koop het dan niet, simpel toch.
Bouwen en bricoleren is mijn inziens veel leuker/leerrijker dan doosjes kopen en ze wegstoppen in de kast. Kan je evengoed lege dozen verzamelen, je kast zit dan ook vol en je bent een pak minder centen kwijt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan