Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

Houdini

Citaat van: SuSke op 19 oktober 2016, 19:30:31 PM
Citaat van: Houdini op 19 oktober 2016, 18:32:30 PM
Gek!

Eerst raakt ie niet verkocht aan 147 euro....wordt nu opnieuw aangeboden:
http://www.benl.ebay.be/itm/sncb-fourgon-dms-ls-models-/172380233144?hash=item2822a99db8:g:RhsAAOSwYIxX-grW

? ? ? ? ?

Die heb ik hier ook nog in een doosje zitten  ;) ;) 8) 8)

Misschien kan je nóg meer vragen Frans???  ;D

SuSke

Citaat van: Houdini op 19 oktober 2016, 19:44:29 PM
Citaat van: SuSke op 19 oktober 2016, 19:30:31 PM
Citaat van: Houdini op 19 oktober 2016, 18:32:30 PM
Gek!

Eerst raakt ie niet verkocht aan 147 euro....wordt nu opnieuw aangeboden:
http://www.benl.ebay.be/itm/sncb-fourgon-dms-ls-models-/172380233144?hash=item2822a99db8:g:RhsAAOSwYIxX-grW

? ? ? ? ?

Die heb ik hier ook nog in een doosje zitten  ;) ;) 8) 8)

Misschien kan je nóg meer vragen Frans???  ;D

Nee, ik heb die indertijd niet gekocht als belegging, maar om een leuke stam mee te maken.

Ben dit weekend wel even geschrokken van de prijs die men vraagt voor het Lima-setje van 4 M4 rijtuigen in grijze livrei (€269,00) en de enkele rijtuigen (€76,00/st). Weet dus ook weer wat ik nog moet koesteren (naast mijn vrouw) ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Houdini

Tja die zullen wel blijven liggen zeker? :o

Metpetergaathetbeter

tot één of andere gek toeslaat en ze zijn er nog :-\ ;)

oebr

dat ze voor treinen zoveel vragen tot daar aan toe, maar voor doosjes ?
En het zijn er dan nog niet eens van K3...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Ferdi

Mijn rijtuigen of wagons krijg ik niet verkocht.
Als ik nu eens € 10,- vraag voor de doos, en de rijtuigen en de wagons er gratis bijgeef.
Misschien is dat de oplossing.

Houdini


stevend

ja , en met :  Marklin (DC wielen) Exclusief gekleurd ) :o

Houdini

Citaat van: stevend op 08 november 2016, 21:57:07 PM
ja , en met :  Marklin (DC wielen) Exclusief gekleurd ) :o

Zo'n unicum dat de prijs wel moet volgen hé  8)


SuSke

Die wil duidelijk een deel van zijn uren recupereren  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BC911

Ik ga deze avond lekker verder kliederen aan die oude Lima's die ik heb liggen, dat brengt blijkbaar op  ;)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eve

Citaat van: BC911 op 09 november 2016, 14:51:29 PM
Ik ga deze avond lekker verder kliederen aan die oude Lima's die ik heb liggen, dat brengt blijkbaar op  ;)

Mooi initiatief. Kan u ook enkele beelden tonen van uw werk ?
Kwestie van kunnen vergelijken.

Erik

Lange Trein

Volledig eens met de opmerking van Jurgen.
Het is wat de gek ervoor over heeft!
Als je als 'buitenstaander' ziet dat mensen zo'n bedragen over hebben voor een wagon, dan is de verleiding toch direct zeer groot om zelf ook grote bedragen te gaan vragen.

In alle aangebrachte voorbeelden gaat het telkens om grote vraagprijzen voor wat meestal aangeboden wordt als 'zeldzame' of 'unieke' stukken. Wat mij evenveel als niet meer stoort zijn de aanbiedingen waar 'alledaagse' spoorbenodigdheden aangeboden worden aan prijzen waarvan je denkt: 'dat koopt toch nooit iemand!' als je op Ebay.be 'Marklin lot' ingeeft als zoekopdracht kom je een 20-tal aanbiedingen tegen voor de alom gekende aansluitfiches, welliswaar gesorteerd op kleur en de mannekes bij de mannekes, de meisjes bij de meisjes. Als je de aankoopprijs vermeerderd met de verzendingkost kom je al gauw op een prijs van 1€ per fiche (of meer)! Is dat dan niet gek?

Met vriendelijke groeten,
Denis