Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

raf

suske meer dan gelijk
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

755philippe

Hallo,
Ik heb enkele dagen geleden van een Duits veilinghuis de veilingkatalogus gekregen. Hier staan enkele lege Märklin okt's in van de jaren 40-60.
Er zijn enkele lege okt's bij waarvan de inzetprijs meer dan 100€ bedraagt. De naam van het veilinghuis wil ik hier liever niet kwijt. Nee, ik wil enkel aantonen dat er nog lege okt's verkocht worden boven de 20€.
Mvg

755philippe

krispy

Citaat van: 755philippe op 30 augustus 2016, 14:35:12 PM
Hallo,
Ik heb enkele dagen geleden van een Duits veilinghuis de veilingkatalogus gekregen. Hier staan enkele lege Märklin okt's in van de jaren 40-60.
Er zijn enkele lege okt's bij waarvan de inzetprijs meer dan 100€ bedraagt. De naam van het veilinghuis wil ik hier liever niet kwijt. Nee, ik wil enkel aantonen dat er nog lege okt's verkocht worden boven de 20€.
Mvg

755philippe

Ja waarschijnlijk wel als ge ne zot vindt
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

SirGresley

Dat van die OKT's is eigenlijk "normaal".
Wat zou je kopen: een los model of hetzelfde model met okt?? Heeft altijd een meerwaarde.
Kijk ook maar naar de Dinky of Matchbox modellen, juist hetzelfde: met doosje sneller verkocht!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Houdini

Waarvoor staat OKT eigenlijk?

Metpetergaathetbeter


ACFI


Houdini

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 september 2016, 15:34:43 PM
originele verpakking

Dat had ik al door maar wist niet vanwaar de afkorting dus kwam ;)

Citaat van: ACFI op 07 september 2016, 16:07:30 PM
Originalkarton.

Thx :)


loebaske


Gelukkig is zot zijn niet pijnlijk ....

Houdini

Als deze verkocht zijn, verkoopt hij vervolgens voor,99 euro:
- de wielassen
- de frontverlichting
- ...

;D

Klaas Zondervan

Ik ga ook maar de doosjes van al mijn treinen verkopen. Dat lijkt een goudmijn te zijn. Die doosjes heb je helemaal niet nodig, de treinen kunnen ook wel los gestort worden in een verhuisdoos.
Van de opbrengst koop ik dan nieuwe treinen, en de doosjes daarvan verkoop ik dan weer.

loebaske


Denk dat ik dat ook ga doen Klaas, heb hier 2 grijze vuilzakken vol...een goudmijn ?


Houdini


SuSke

Citaat van: Houdini op 19 oktober 2016, 18:32:30 PM
Gek!

Eerst raakt ie niet verkocht aan 147 euro....wordt nu opnieuw aangeboden:
http://www.benl.ebay.be/itm/sncb-fourgon-dms-ls-models-/172380233144?hash=item2822a99db8:g:RhsAAOSwYIxX-grW

? ? ? ? ?

Die heb ik hier ook nog in een doosje zitten  ;) ;) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.