Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

Koen

Naar mijn mening is de verkoper niet echt een gepassioneerd treinliefhebber. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om deze stelletjes te verkopen. Maar goed, desondanks zijn dit woekerprijzen.... Voor alles is er een markt, kwestie van vraag en aanbod.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

janieburton

Citaat van: doomslu op 24 januari 2016, 17:40:55 PM
Citaat van: Sicco op 24 januari 2016, 17:01:45 PM
Ja de AM54 en de Poststellen, die zouden leuk zijn in model... wie weet ooit  :)
Waarom niet hé.

Misschien een bij project voor Modelspoor Magazine
 

oli 11/01

CiteerNaar mijn mening is de verkoper niet echt een gepassioneerd treinliefhebber
Maar degene die het verkocht heeft, is het wel.
Hij is ook de hoogste bieder voor  http://www.befr.ebay.be/itm/AM-66-de-JOCADIS-verte-606-CC-SNCB-NMBS-/222000316413?hash=item33b03ffffd:g:fb4AAOSwFqJWn1M0

janieburton

Citaat van: Koen op 24 januari 2016, 21:12:13 PM
Naar mijn mening is de verkoper niet echt een gepassioneerd treinliefhebber. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om deze stelletjes te verkopen. Maar goed, desondanks zijn dit woekerprijzen.... Voor alles is er een markt, kwestie van vraag en aanbod.

Mvg
Koen

Nu zijn het Jocadis "stelletjes" vroeger was Het Marklin die aan prijzen werden verkocht ingegeven door de KOLL's catalogus met "in nieuwe doos", "in beschadigde doos", "zonder doos" prijzen.
 

itchy

Citaat van: Peter op 24 januari 2016, 16:03:26 PM
Die stelletjes, en ook de Budd versie waren aangekondigt door Vitrains. Helaas....
ja inderdaad bedankt Peter, ik herinnerde me nog vaag dat het Italianen waren... Vitrains dus.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

janieburton

Waren die van Vitrains geen ex-werknemers van een andere Italiaanse modelspoor fabrikant?
 

itchy

Citaat van: janieburton op 24 januari 2016, 23:32:51 PM
Waren die van Vitrains geen ex-werknemers van een andere Italiaanse modelspoor fabrikant?
LIMA.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loco

Hier kan je wat meer lezen over de geschiedenis en het huidige Vitrains: http://www.cooltrain.be/index.php/speciaals.
Intussen maken ze vooral producten voor de Italiaanse markt en werken ze af en toe ook voor andere treinfabrikanten.

loebaske

Een zeer goed artikel over Vitrains, bedankt voor de bijdrage Peter..

efl045

Citaat van: Michael op 24 januari 2016, 19:49:48 PM
Citaat van: doomslu op 24 januari 2016, 17:40:55 PM
Citaat van: Sicco op 24 januari 2016, 17:01:45 PM
Ja de AM54 en de Poststellen, die zouden leuk zijn in model... wie weet ooit  :)
Waarom niet hé.
De fabrikant die daarmee komt heeft natuurlijk wel een schot in de roos
http://www.b-models.nl/pdf/messe2016.pdf

Houdini


Sicco


B_Modelbouw

Man, man, ik sla bleek uit ...

Wat zou deze koffer kosten?


Wetende dat de modellen DCC sound zijn en interieurverlichting hebben
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


SuSke

Die koffer zal nog meevallen, wat er in zot dat is andere koek  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Johnnytrein

Dat is ook mijn idee leeg zal de prijs meevallen maar gevuld  :-\ Suske hoezo wat er in zot?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about