Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

janieburton

Citaat van: MickeyMouse op 10 januari 2016, 14:38:34 PM
Citaat van: janieburton op 10 januari 2016, 14:31:18 PM
Ik vraag mij af hoelang dit op ebay zal blijven staan, heb zo eens een item gevolgd aan een zotte prijs dat heeft er zeer lang opgestaan en om de zoveel tijd ging de prijs omlaag.
Eh, het is verkocht aan die prijs hé  :o

Ja, aangekocht door iemand die geld teveel heeft of iemand die als grap heeft geboden, dit gebeurt meer dan je denkt en dan niet betaald de enige sanctie is dat hij wordt geschrapt uit ebay
 

Houdini

Met wat geluk zijn er andere eigenaars van dit stel die de verkoop gevolgd hebben en ook hun kans wagen...
en dan zal de prijs zo hoog niet oplopen want hey, de grootste bieder is er al uit ;).

Zo zijn er in het verleden al locs verkocht voor ongelooflijke prijzen...beetje later nog zo'n aanbieding en dan was de prijs al véél normaler.

itchy

Citaat van: MickeyMouse op 10 januari 2016, 14:38:34 PM
Citaat van: janieburton op 10 januari 2016, 14:31:18 PM
Ik vraag mij af hoelang dit op ebay zal blijven staan, heb zo eens een item gevolgd aan een zotte prijs dat heeft er zeer lang opgestaan en om de zoveel tijd ging de prijs omlaag.
Eh, het is verkocht aan die prijs hé  :o
goed gezien ;-) startprijs was €100 geloof ik
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

janieburton

 

Houdini


doomslu

Als ik dat zo zie, staat er hier een fortuin voor m'n neus...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

755philippe

Allée goed dat ik dat weet. Ik heb van Jocadis 5 verschillende versies. Ik heb een serieus kapitaal aan Jocadisstellen zonder dat ik het wist. Ik wist wel dat er vraag naar was, maar zo hoge bedragen voor betalen, goed voor de verkoper en E-bay. Als de prijs van die stelletjes zo de lucht blijven ingaan hoeveel gaan ze er binnen enkele jaren voor vragen?
Mvg

755philippe

yannickvw

Voor't zelfde geld kunt ge binnenkort een echt kopen  ;D Er staan er genoeg klaar voor het oud ijzer...

SuSke

ja maar die "grote" past niet op mijn sporen  8)
Die prijzen zullen zo'n vlucht blijven nemen tot er een fabrikant met een nieuwe lading (nieuwe matrijzen en ontwikkeling) over de brug komt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

itchy

Citaat van: SuSke op 24 januari 2016, 14:17:53 PM
ja maar die "grote" past niet op mijn sporen  8)
Die prijzen zullen zo'n vlucht blijven nemen tot er een fabrikant met een nieuwe lading (nieuwe matrijzen en ontwikkeling) over de brug komt.
Als ik me niet vergis heeft Rivarossi (of was het ACME ?) ooit eens de AM APT 54 poststelletjes aangekondigd, maar daar is tot nu toe niks van gekomen. Spijtig want die staan al HEEL lang op m'n lijstje. En ik zie mezelf nog niet direct een bouwset van Paul Bellon in elkaar flansen...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Peter

Die stelletjes, en ook de Budd versie waren aangekondigt door Vitrains. Helaas....
Met vriendelijke groeten
Peter

loco

Wat niet is kan nog komen. Er staat nog een stelletje AM54 in Schaarbeek. Maar voor zover ik weet is hij nog niet te koop.

Sicco

Ja de AM54 en de Poststellen, die zouden leuk zijn in model... wie weet ooit  :)

doomslu

Citaat van: Sicco op 24 januari 2016, 17:01:45 PM
Ja de AM54 en de Poststellen, die zouden leuk zijn in model... wie weet ooit  :)
Waarom niet hé.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 24 januari 2016, 17:40:55 PM
Citaat van: Sicco op 24 januari 2016, 17:01:45 PM
Ja de AM54 en de Poststellen, die zouden leuk zijn in model... wie weet ooit  :)
Waarom niet hé.
De fabrikant die daarmee komt heeft natuurlijk wel een schot in de roos
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154