Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

raf

Hallo Dirk

We zien eerst hoe het nu loopt want ik heb er nog 2 op het oog en die lopen binnen 3 dagen af.
Als de schade binnen de perken blijft en ik bied op het laatste ogenblik dan moet het goed komen.

Ik kan dan altijd nog hier op het forum vragen.

Gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

janieburton

Citaat van: ceuleer op 07 januari 2014, 19:58:14 PM
Iemand nog een Heljan containerterminal kopen ?   ???

http://www.benl.ebay.be/itm/331100730592?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Ik kan het niet geloven dat iemand die containerterminal van Heljan wil kopen voor 2.060,00€.

Is het een vervroegde 1 april grap???
 

B_Modelbouw

Ik zou ook nog wel zo'n Containerterminal van Heljan willen aankopen, maar over de € 2000,00 is echt wel met zijn haar getrokken.
Misschien toch nog eens een brave brief naar Heljan sturen om hem nog eens uit te brengen voor een degelijke prijs.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


janieburton

Citaat van: B_Modelbouw op 08 januari 2014, 10:46:01 AM
Misschien toch nog eens een brave brief naar Heljan sturen om hem nog eens uit te brengen........

Die lachen daar eens mee met die brief!

Men mag nog 1000 brieven zenden, het einige dat bij CEO's van tel is is dat er geen stock is, dat het goedkoop gemaakt wordt, dat het aantal dat ze hebben laten maken rap is uitverkocht en voor de rest hebben ze geen interesse voor de de mening en wensen van "de modelbouwers"
 

raf

http://www.benl.ebay.be/itm/Roco-set-66049-SNCB-NMBS-wagons-Fbl-/301057125111?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item4618672af7&_uhb=1

Hier ook weer zo iets.
Dat heb ik er in de winkel niet voor gegeven en dan komen er nog verzendkosten bij ???

Gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Sicco

ja maar gaan we nu elke bieding die hoger is dan de allerlaagste dumpprijs die iemand heeft kunnen krijgen bestempelen als 'ebay gekte'? Sorry, maar 52 euro voor drie fraaie goederenwagens vind ik bij lange na niet gek (eerder aan de lage kant, dumpaanbieding of niet) en zeker niet te vergelijken met ruim 2000 euro betalen voor een containerkraantje  :D Het is eerder belachelijk dat Roco ze voor bespottelijke prijzen dumpt. Laten we de boel wel in verhouding blijven zien  8)

janieburton

Dit heeft de hoogste bieder geboden voor de Heljan containerkraan:

Gebruikersnaam van lid: f***c( 39Feedbackscore is 10 tot 49)     EUR 2.232,25
12-jan-14 10:54:07 CET

Maar of hij heeft betaald is een andere vraag.

http://www.benl.ebay.be/itm/331100730592?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
 

yannickvw

Nog eens even terug bovenhalen :)

http://www.benl.ebay.be/itm/171797280083?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

EUR 226,11 voor het stuurrijtuig M4, toch ook lichtjes overdreven  :o ::) ;D maar ja, het is maar waard wat de zot wil bieden natuurlijk  8)

Rangeerduivel

Ik heb de gewone rijtuigen hiervan te koop staan,
vraag ik dan met 40€ per rijtuig niet veel te weinig..? ;D ;D

;)

SuSke

Die van jou zijn "maar" gewone rijtuigen Rudy.
Die op ebay was een stuurstand met veel volk aan boord en in een speciaal houten kistje  ;)

Soit, ik moet mijn dubbele dan ook niet weg doen voor de spreekwoordelijke "appel en ei", net zoals de M4-lima set  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#100
Citaat van: SuSke op 01 juni 2015, 14:04:28 PM
voor de spreekwoordelijke "appel en ei", net zoals de M4-lima set  8)
ik heb nogal wat van die beide kleuren(Lima's) en dan nog een aantal oscars lijkt aantrekkelijk :) en twee stuurrijtuigen in beide kleuren ! ??? 8) om te speculeren !

itchy

zonder commentaar...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Snobby Crash

Citaat van: itchy op 10 januari 2016, 12:23:51 PM
zonder commentaar...


Haha ! Ik heb er zo eentje in bordeau kleur... Zal ik mijn kans eens wagen op ebay,
Dan kan ik me voor dat geld 6 mooie digitale locs kopen !

;-)

janieburton

Ik vraag mij af hoelang dit op ebay zal blijven staan, heb zo eens een item gevolgd aan een zotte prijs dat heeft er zeer lang opgestaan en om de zoveel tijd ging de prijs omlaag.
 

MickeyMouse

Citaat van: janieburton op 10 januari 2016, 14:31:18 PM
Ik vraag mij af hoelang dit op ebay zal blijven staan, heb zo eens een item gevolgd aan een zotte prijs dat heeft er zeer lang opgestaan en om de zoveel tijd ging de prijs omlaag.
Eh, het is verkocht aan die prijs hé  :o