Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

Jurgen

Ik heb geen idee van de oorspronkelijke prijs, maar € 114 valt eigenlijk nog wel mee voor een Jouef TGV-setje. Of ben ik de enige met dit idee?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

deze morgen ook deze link aangeklikt en dan stond er meer dan 1000 euro dacht ik, daar het mij weinig interesseerde bood ik er verder weinig aandacht aan !  :-\

Groeten Peter ;)

AtMoPo

idd, van morgen was de prijs x10  ;)
AtMoPo

bellejt


argilla

Heb krak dezelfde "liggen" nooit gereden nooit gebruikt in de originele doos. Kan aardig opbrengen lees ik.
heb toen destijds in het oude forum aan Tony Cabus de vraag gesteld of deze ooit in den Belgiek gereden hebben. Neeeeen vandaar het liggen.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Alain

Citaat van: Jurgen op 27 januari 2013, 15:04:04 PM
Ik heb geen idee van de oorspronkelijke prijs, maar € 114 valt eigenlijk nog wel mee voor een Jouef TGV-setje. Of ben ik de enige met dit idee?

Te lang in bed gelegen vandaag, Jurgen? ;) Gisterenavond stond hij meer dan 1200 euro.

Groetjes
Alain

Jurgen

Citaat van: Alain op 27 januari 2013, 17:56:28 PM
Citaat van: Jurgen op 27 januari 2013, 15:04:04 PM
Ik heb geen idee van de oorspronkelijke prijs, maar € 114 valt eigenlijk nog wel mee voor een Jouef TGV-setje. Of ben ik de enige met dit idee?

Te lang in bed gelegen vandaag, Jurgen? ;) Gisterenavond stond hij meer dan 1200 euro.

Groetjes
Alain

Neen, megeholpen om een zolder te isoleren. En dan is het moeilijk om het forum te lezen hé.  :D ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Alain

Citaat van: OlivierV op 27 januari 2013, 19:36:15 PM
Op 2dehands willen ze soms ook veel te veel voor wat ze aanbieden hoor.

Die persoon denkt misschien met een verkeerde opdruk te maken te hebben, en zo een collectors item in zijn bezit te hebben. ;D ;D

itchy

Vandaag was het weer eens volle bak bingo: een Jocadis tweetje in new look livrei is van eigenaar verwisseld voor het luttele bedrag van 660 euro! (voor diegenen die nog in Belgische Franken rekenen: dat is zo'n 27 000 frank)...  ???
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

Ach ja, met de sluiting van de winkel zal het er misschien zelfs niet op beteren. Zij die het ervoor over hebben, proficiat, maar bij mij is het crisis.  :-\
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

De waarde van een items is wat de koper er wil voor betalen ttz iets waar ik maar 75€ voor wil geven is voor een andere koper misschien het driedubble waard; maw op mijn verlanglijstje staat al meer dan 20 jaar een bepaald item en als ik dat item, in goede werkende staat zou vinden , in een aanbieding dan zou het misschien mogelijk zijn dat ik er ook een zeer zotte prijs zou voor geven ::) . En het zou dan kunnen dat ik voor de rest van het jaar niets meer koop, omdat het budget is opgesoupeerd.



 

Johnnytrein

En wat voor item mag dat dan zijn?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janieburton

Citaat van: Johnnytrein op 09 juni 2013, 07:44:57 AM
En wat voor item mag dat dan zijn?

Neen dat ga ik nu niet zeggen.

Heb het ooit op EBAY Australie gevonden maar de koper wou het niet naar Belgie verzenden, ook zelfs niet als ik hem 100Au$ extra verzendkosten wou betalen bovenop de normale porto kosten.

Ik wacht af, misschien zal ik het item ooit in een goed werkende staat vinden
 

Metpetergaathetbeter

misschien is dat een reden het wel te doen, met 100 dollar (Austal.) kom je al ergens.....(en mag het iets duurder zijn) Trouwens er bestaan correcte verkopers die corecte prijzen vragen, (ik probeer dat ook en zou dat het liefst ook van anderen zien, maar ja je hebt mensen die aan een hobby wensen te verdienen, ja je kunt je dan afvragen is het nog een hobby ?) en misschien heeft het iemand het liggen en wil hij er vanaf ......

Groeten Peter ;)

Ps ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, maar dat is mijn idee erover, je hoeft die niet te delen.... ??? ::)