Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

itchy

Den deze is hier volgens mij wél zwaar over het budget gegaan...  :o :o :o

leek me een goede intro voor een nieuwe rubriek "Ebay gekte"...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

PietB

Dit is toch te gek voor woorden, heeft ie een gouden interieur?

grt Pieter.

AtMoPo

Op Ebay niet alleen, heb vandaag bij Jorisco ook gekke biedingen gezien. Sommige hebben niet aan het opgeld en btw gedacht vermoed ik.
AtMoPo

Gerolf

Citaat van: itchy op 05 oktober 2012, 21:14:09 PM
leek me een goede intro voor een nieuwe rubriek "Ebay gekte"...
Zo'n domme dingen kom je regelmatig tegen, en worden ook regelmatig gepost hier  ;)
Een rijtuig voor de prijs van een loc - tja  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Voor dit type rijtuig worden iedere keer zotte prijzen geboden. Als ik me niet vergis is het ooit in beperkte oplage gemaakt geweest in samenwerking met LS Models en zou enkele details hebben die het seriemodel niet heeft.
Ik vrees dat dit niet de laatste keer zal zijn dat zo'n model voor zo'n zotte prijs weg gaat.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

Citaat van: Jurgen op 05 oktober 2012, 22:54:46 PM
Voor dit type rijtuig worden iedere keer zotte prijzen geboden. Als ik me niet vergis is het ooit in beperkte oplage gemaakt geweest in samenwerking met LS Models en zou enkele details hebben die het seriemodel niet heeft.
Ik vrees dat dit niet de laatste keer zal zijn dat zo'n model voor zo'n zotte prijs weg gaat.
Dit is de gewone T2 hoor Jurgen, het was de MU die destijds door LS Models uitgebracht werd i.s.m. Rivarossi, in beperkte oplage zoals altijd bij LSM.
Van de T2 bestaat dan inderdaad nog een éxtra éxtra moeilijk te vinden versie, met een paar sterretjes boven de ramen of zoiets dacht ik, daar worden nòg gekkere prijzen voor geboden.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter

vroeg of laat komt Rivarossi opnieuw met die wagons (hoop ik)

Groeten Peter ;)

Jurgen

Citaat van: itchy op 05 oktober 2012, 23:03:09 PM
Citaat van: Jurgen op 05 oktober 2012, 22:54:46 PM
Voor dit type rijtuig worden iedere keer zotte prijzen geboden. Als ik me niet vergis is het ooit in beperkte oplage gemaakt geweest in samenwerking met LS Models en zou enkele details hebben die het seriemodel niet heeft.
Ik vrees dat dit niet de laatste keer zal zijn dat zo'n model voor zo'n zotte prijs weg gaat.
Dit is de gewone T2 hoor Jurgen, het was de MU die destijds door LS Models uitgebracht werd i.s.m. Rivarossi, in beperkte oplage zoals altijd bij LSM.
Van de T2 bestaat dan inderdaad nog een éxtra éxtra moeilijk te vinden versie, met een paar sterretjes boven de ramen of zoiets dacht ik, daar worden nòg gekkere prijzen voor geboden.

Ah, dan heb ik me vergist. Ik wist dat er zo'n gelimiteerd model was en ik dacht dat het dit was.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Ik heb een Rivarossi T2 te koop nieuw, 48,00 euro vraag ik daarvoor (das de prijs die ik betaalde, en is dit teveel? dan zou ik moeten reclameren tegen de winkelier waar ik het kocht dus?), Resultaat en kritiek van sommige leden dan alhier? Gij zijt zot zeker zo een hoge prijs voor durven vragen, tja voor sommige leden die hier op forum zitten zou je aan dumpprijzen moeten verkopen (ook al is alles nieuw en ongebruikt, bezit zelfs geen baan) en hun nog wat "zakgeld" erbij geven. De Sint komt helaas maar op 6 december denk ik. En neen ik ben ook niet het OCMW van Kemzeke. ;)
Enfin, laat ze dan maar kopen en zotte prijzen geven op deze site die ebay heet, trouwens als de prijs hoog gaat moet er ook hogere kosten op betaald worden en dat vergeten de meeste hier ook wel, niet enkel de prijs bekijken heren, kijk eens naar jullie loonbriefke ? En vergelijk bruto en netto eens? Enne Piet wat hebben we dan geleerd?.............. 8)

bellejt

de ebay gekte slaat hier bij sommige leden zelfs toe.Eerst aanbieden op dit forum,vervolgens afwachten wat leden bieden en aanbieding weghalen en een week later aanbieden op ebay.Mss slim bekeken  maar getuigd van weinig respect naar de forumleden toe.Naam staat dan voor de toekomst ook geblacklist.Zal wel zijn bij 2 leden want er werd van beiden een degelijk bod gedaan.

dgrr57

Citaat van: bollen neus op 06 oktober 2012, 14:06:21 PM
<snip>Enfin, laat ze dan maar kopen en zotte prijzen geven op deze site die ebay heet, trouwens als de prijs hoog gaat moet er ook hogere kosten op betaald worden en dat vergeten de meeste hier ook wel, niet enkel de prijs bekijken heren, kijk eens naar jullie loonbriefke ? En vergelijk bruto en netto eens? Enne Piet wat hebben we dan geleerd?.............. 8)
Er zijn geen kosten voor de koper, op Ebay. Behalve porto  ;)

bellejt

wel voor de verkoper hé.En die kunnen nogal oplopen hoor : 8 % met max 40 euro.

Jurgen

@ Eric: € 48,00 is ook veel op zich. Of je model zo veel waard is, dat is relatief.

Wat zou ik er voor geven? Niks, want ik hoef het model niet. Maar 10 minuten later komt er misschien iemand langs die je het dubbele (van je vraagprijs hé!  ;D) wil geven. Waar sta je dan met je waarde hé?
Ik heb het al eens ergens vermeld, voor een verkoper kan de prijs nooit hoog genoeg zijn, voor de koper nooit laag genoeg.

@ Johnny: Er werd inderdaad een voorstel gedaan, maar een antwoord is er nooit geweest. Onderhandelen zal er dus ook niet ingezeten hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ToThePoint

Citaat van: bollen neus op 06 oktober 2012, 14:06:21 PM
Ik heb een Rivarossi T2 te koop nieuw, 48,00 euro vraag ik daarvoor (das de prijs die ik betaalde, en is dit teveel? dan zou ik moeten reclameren tegen de winkelier waar ik het kocht dus?), Resultaat en kritiek van sommige leden dan alhier? Gij zijt zot zeker zo een hoge prijs voor durven vragen, tja voor sommige leden die hier op forum zitten zou je aan dumpprijzen moeten verkopen (ook al is alles nieuw en ongebruikt, bezit zelfs geen baan) en hun nog wat "zakgeld" erbij geven. De Sint komt helaas maar op 6 december denk ik. En neen ik ben ook niet het OCMW van Kemzeke. ;)
Enfin, laat ze dan maar kopen en zotte prijzen geven op deze site die ebay heet, trouwens als de prijs hoog gaat moet er ook hogere kosten op betaald worden en dat vergeten de meeste hier ook wel, niet enkel de prijs bekijken heren, kijk eens naar jullie loonbriefke ? En vergelijk bruto en netto eens? Enne Piet wat hebben we dan geleerd?.............. 8)

Volmondig mee eens.
Als men eens eerst de legale diefstal aanpakt. Dat er iemand een verzamelziekte heeft en daar zijn centen aan geeft is de koper zijn verantwoordelijkheid. Ik stel me de vraag wie oordeelt en bijgevolg veroordeelt ? Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Havoc

CiteerHij die zonder zonde is werpe de eerste steen !

:-X  :-[
Met vakantie voor onbepaalde duur.