Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

OlivierV

#60
Aan een hobby zoals de onze moet je geen geld verdienen als je als particulier iets 2dehands verkoopt.
Onlangs verkocht ik 3 locjes, ik heb er niet meer voor gevraagd als dat ik er zelf voor betaald heb. Ondanks dat ik in eentje heel wat tijd heb gestoken om er terug een goed rijdende trekkende kracht van te maken.

Groetjes,
Een Olivier die straks BBQ gaat eten.

edit: kleine wijziging, maar maakt de zin duidelijker.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Mattias

Citaat van: OlivierV op 09 juni 2013, 13:44:31 PM
Aan een hobby zoals de onze moet je geen geld verdienen als je iets 2dehands verkoopt.

Idem hier.. Ik tracht er dezelfde prijs voor terug te krijgen, al is dat niet altijd mogelijk..
Ik hou al mijn aankopen, alsook verkopen bij in een excel-lijst.
En kheb net gekeken. Ik heb gemiddeld 93% gekregen van het bedrag dat ik ervoor gegeven heb. 7% verlies dus achteraf gezien.

Citaat van: OlivierV op 09 juni 2013, 13:44:31 PM
Een Olivier die straks BBQ gaat eten.

Smakelijk!  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Johnnytrein

"Een Olivier die straks BBQ gaat eten." zijn we met zijn allen uitgenodigd ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

enPeterdiestraksafkomt !

Groeten Peter ;)

bollen neus

Ik heb eens "ooit" een varkensrug gekocht en deze is helaas al opegeten, (via zogenaamde vrienden  op BBQ) als het geen ged meer mag kosten mannen niet meer lullen en stoppen met jou "och zo toffe hobby" .  ;)

argilla

ebay. De reeks 10 van Olearts AC sound  maar liefst  €1500 jawel ........die man denkt zekers een rap rijk worden ?  ?  ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

itchy

Een Jocadis tweetje. Nee, géén groen, ook geen bordeaux, en evenmin een New Look.
Een g*o*u*d*e*n Jocadis tweetje...  :o :o :o
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

dieselfreak

Genomineerd in de categorie:" Wat de gek ervoor geeft":

http://www.benl.ebay.be/itm/SNCB-VOITURE-PILOTE-M2-BDX-Diesel-et-Premiere-voiture-M2-JOCADIS-309358-/331049044089?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item4d140f8879

Persoonlijk zou ik daar nog geen 20 euro voor geven maar omdat er tegenwoordig meer zotten vrij rondlopen dan er opgesloten zijn is de kans aanwezig dat er wel iemand zoveel voor geeft. Mensen met teveel geld die niet weten wat ze ermee moeten aanvangen mogen dit ook altijd op mijn bankrekening storten. Ik kan het maar proberen nietwaar?
MC

Jurgen

Heb je de prijzen van zijn andere aanbiedingen al eens bekeken? Hij vraagt voor alles de volle pot hoor. En af en toe heeft hij er nog geluk mee ook.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Citaat van: Jurgen op 22 oktober 2013, 20:24:22 PM
Heb je de prijzen van zijn andere aanbiedingen al eens bekeken? Hij vraagt voor alles de volle pot hoor. En af en toe heeft hij er nog geluk mee ook.


Zoals eerder gezegd: wat de gek ervoor geeft, en die zijn er genoeg tegenwoordig.
MC

Johnnytrein

Amai wat een prijzen, zijn er echt mensen die er die prijs voor betalen ? manmanman
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janieburton

Citaat van: Johnnytrein op 23 oktober 2013, 07:37:15 AM
Amai wat een prijzen, zijn er echt mensen die er die prijs voor betalen ? manmanman

Er zijn mensen die tot het uiterste gaan!

Ik herhinner mij jaren geleden de gekte om de Marklin reclame goederenwagons.
 

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Rangeerduivel

Citaat van: vanmiegroet op 27 oktober 2013, 00:14:14 AM
Niet echt duur maar wat je niet allemaal kan tegenkomen op E bay
http://www.benl.ebay.be/itm/MARKLIN-LOCO-de-MANOEUVRE-ELECTRIQUE-a-Panto-Unijambiste-SNCB-NMBS-Delta-/171156925927?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item27d9bf6de7&_uhb=1


Dat is toch geen NMBS,of weet ik er helemaal niets meer van?
Als het wel zo is ga ik mijn hond ook groen verven met gele streepkes!!!

;)

loco

Heel origineel. Het is een diesel-elektrische locomotief. Moet bij de NMBS Logistics nog in dienst komen. Momenteel is men gestart met een vooronderzoek naar de mogelijkheden. Daarna volgen uitgebreide testen. Naar het schijnt zou het nog 5 maand kunnen duren. Tegen begin april 2014 dus.