Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 118

Gestart door ronny-vdv, 21 september 2012, 16:35:39 PM

doomslu

Citaat van: Jurgen op 10 oktober 2012, 21:03:10 PM
Op de website staat dat de bedeling van MSM in Nederland door een fout bij de post bij sommige adressen niet geleverd was. Maar de adressen waren bekend bij de redactie en men gaat een extra druk doen om alles in orde te brengen.

Of 't was toch iets in die richting, ik heb het niet meer nagelezen.
Dit staat er  ;):

We kregen bericht van de post in Nederland dat er 41 adressen niet zijn bedeeld wegens een interne fout. Gelukkig weten we over welke adressen dit gaat en gaan er extra edities bijgedrukt worden, zodat de verdeling zo spoedig mogelijk uitgevoerd kan worden om onze abonnees optimaal van dienst te kunnen zijn. Sorry voor dit ongemak.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Mannen bedankt, ik ben een beetje gerust gesteld, dat betekend twee nrs kort na mekaar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Joepie, vandaag ontvangen nr 118.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

joepie, hier ook, mooi dik met mooie artikels, en toch wel uniek zo'n kleine editie van 41 stuks ;) wordt vast een collectors item :)

Martin Welberg

Laat ik 'm mooi in 't plastic. Had 'm via de boekhandel al aangeschaft, kon zo lang niet wachten  ;)

doomslu

Oef. Blij dat ze er zijn!
Lees maar snel want vandaag wordt nummer 119 naar de drukker gestuurd, want hij moet op de expo liggen.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

LokSound

Citaat van: Jurgen op 28 september 2012, 12:54:11 PM
Hier ook niets vandaag. Ik heb het al eens gezegd, sinds de Georoutes van start gegaan zijn krijg ik mijn nummer iedere keer de maandag na verschijningsdatum. Vroeger was het een dag voor de verschijningsdatum.
Met andere woorden, de Georoutes vertragen de post alleen maar!

Jurgen,

sinds de Georoutes... leest Uw postbode eerst zelf de MSM.
;)

Patrick

LokSound

Citaat van: doomslu op 29 september 2012, 09:34:43 AM
Citaat van: ronny-vdv op 28 september 2012, 18:55:40 PM
Sinds het verschijningsdatum verlegd is naar het einde van de maand, heb ik nooit mijn nummer op tijd.
Bij MetaMedia garanderen ze dat de abonnees hun nummers eerst ontvangen vooraleer ze bij de krantenwinkel verschijnen.
De laatste tijd komt hij eerder in de krantenwinkel uit, dan hij bij de abonnees in de bus valt.
Wij, als abonnees, betalen een jaar op voorhand. Ze werken ondertussen met je geld en je haalt er nauwelijks profijt uit.

Voorstel : abonnees ontvangen hun een nummer één voor het einde van de maand.

Anders zie ik het nut van een abonnement niet meer in.

ronny-vdv
Dit was gisteravond één van de punten op de agenda van de redactievergadering. De Post is de laatste maanden blijkbaar zo traag geworden dat de meeste abonnees hun nummer niet tijdig krijgen.
Een lompe machine als de Post, daar krijg je natuurlijk geen beweging in, dus zijn we zelf op zoek naar een oplossing...

Wordt vervolgd...

Luk,

misschien eens denken aan een digitaal abonnement???


Patrick

SuSke

Ik heb toch liever een echt tijdschrift in mijn handen. Niet alles is te vervangen door een "e-reader".
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 17 oktober 2012, 14:52:22 PM
Ik heb toch liever een echt tijdschrift in mijn handen. Niet alles is te vervangen door een "e-reader".
Daar vrees ik ook voor. Ik denk niet dat de tijd nu al rijp is hiervoor, maar het is natuurlijk wel een piste...
Ik geloof dat ik daar ooit eens een draadje over opgestart heb.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 17 oktober 2012, 17:09:28 PM
Citaat van: SuSke op 17 oktober 2012, 14:52:22 PM
Ik heb toch liever een echt tijdschrift in mijn handen. Niet alles is te vervangen door een "e-reader".
Daar vrees ik ook voor. Ik denk niet dat de tijd nu al rijp is hiervoor, maar het is natuurlijk wel een piste...
Ik geloof dat ik daar ooit eens een draadje over opgestart heb.

Ja dat meen ik me ook te herinneren. Weinig liefhebbers was het resultaat.
Een digitale versie kan men veel makkelijker verliezen. Als gazet wel ok, maar als tijdschrift waar men knutselartikels uithaalt ?
Nu met msm op de werkbank of in de buurt, met een schermversie ? Mors daar maar eens op of als dat valt. Neen geef mij maar de papieren versie.
Uw kot moet al afbranden wilt u het verliezen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Johnnytrein

Een papieren versie kan je nog gebruiken om vliegen of muggen dood te meppen , met een e reader daarentegen  :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

Een combinatie van papieren versie en een digitaal abonnement spreken mij wel aan, digitaal kan je overal lezen, als je het boekske niet bij je hebt.Digitaal staat op de server bij de uitgever en kan je altijd raadplegen, weinig opberg ruimte nodig en nooit te laat. ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

marc goovaerts

Dat niet alleen de post, maar ook servers wel eens onbetrouwbaar kunnen zijn, weten we met dit forum ook maar al te goed...

ToThePoint

En wat als men de stekker uit de server trekt ?
Stel dat msm in faling gaat.
En zeg nooit nooit ee, voor ge ed denkt is het zover.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI