Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 118

Gestart door ronny-vdv, 21 september 2012, 16:35:39 PM

doomslu

Citaat van: boke op 01 oktober 2012, 18:22:22 PM
Onze brievenbus heeft hij vandaag ook gevonden, maar vooraf heeft de postpode precies ergens in het water gelegen.  >:(
Het magazine was kleddernat (evenals de overige poststukken). Aangezien de bladzijden na een beetje gedroogd te zijn een elkaar kleven, heb ik de abonnementendienst van MSM maar gecontacteerd...  :-[
En zat er geen plastiekske rond?  :o

Hier is 'm wel in de bus gevallen, zoals in de goede oude tijd, net na 't weekend!
De laatste maanden was het veelal donderdag of zelfs vrijdag.
Niet te snappen hé.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alain

Hier jammer genoeg ook nog niets vandaag.
Een voordeel is wel dat de periode tussen 118 en 119 ingekort wordt.  ;D

gardevil

Citaat van: Alain op 01 oktober 2012, 20:59:39 PM
Hier jammer genoeg ook nog niets vandaag.
Een voordeel is wel dat de periode tussen 118 en 119 ingekort wordt.  ;D

Als het nummer 119 ook niet later is ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

René

Nu maar even geen bijdrage over de kwaliteit en snelheid van de post en ook niet over een nat blad. Wel over een mooie editie en dan niet in de laatste plaats door de artikelen over twee banen van streekgenoten en lotgenoten. En dan ook nog eens smalspoor. Da's toch wel een beetje kwijlen en soppen. Dus toch een nat blad.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

boke

Citaat van: doomslu op 01 oktober 2012, 20:10:23 PM
Citaat van: boke op 01 oktober 2012, 18:22:22 PM
Onze brievenbus heeft hij vandaag ook gevonden, maar vooraf heeft de postpode precies ergens in het water gelegen.  >:(
Het magazine was kleddernat (evenals de overige poststukken). Aangezien de bladzijden na een beetje gedroogd te zijn een elkaar kleven, heb ik de abonnementendienst van MSM maar gecontacteerd...  :-[
En zat er geen plastiekske rond?  :o


Daar zat inderdaad wel een plastiekske rond en in het verleden heeft dat al zeker z'n nut bewezen bij regenweer. Maar aangezien het hier de voorbije dagen niet geregend heeft, is met onze post vandaag toch wel iets bijzonders gebeurd. 't was precies dat hij bijna onder water gelegen heeft. En dan helpt die plastic ook niet.  >:(  Ik vermoed dat ik het nooit zal te weten komen wat de postbode uitgestoken heeft op zijn ronde!  ;D

doomslu

Ben je zeker dat je op dit continent woont?  ;D
Zoniet heeft de postbode de MSM al zwemmend gebracht...  :o

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Rene, voor dergelijk geval zijn er bavetjes met kwijlbakjes aan. ::)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ronny-vdv

Eindelijk aangekomen.
Pllastiek was gescheurd, gelukkig MSM niet.
Mvg,

ronny-vdv

Martin Welberg

Citaat van: Ronald op 29 september 2012, 22:18:51 PM
Maar goed, heb er eentje opgestuurd gekregen vanwege het artikel van onze baan Lake Louisa RR. Nummer ziet er prima uit inclusief een goede beschrijving van wat er op de expo gaat komen.

Puik werk mannen!! :) :)

Of de postbode is de weg kwijt of ze hadden m'n adres nie.... :'(

Paulogic

Hier al een tijdje goed aangekomen maar nu pas tijd gehad om wat nader te kijken en te lezen.

Weeral Dik en Dik in orde !  8)

De beurs ziet er heel vol uit. Daar gaat het weer duidelijk koppenlopen zijn. Prima voor onze hobby en prima voor MSM.
Ik kan alvast niet wachten. Wel nog veel werk voor de boeg maar dat maakt de tijd zoeter.
mvg,
Paul(ogic)

Baureihe 103

Hallo modelspoorders,

Ik ben weer heel benieuwd wat er allemaal in het blad staat.
Vandaag gebeld door de bladenwinkel is daar net binnen gekomen.
Zaterdag ga ik het blad snel halen en heb je geen kind meer aan mij.

Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.

Michael

Tot op heden nr 118 niet ontvangen (in Nederland), zijn er abonnees in NL die dit nr al hebben ontvangen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

nee, nog niet, maar dat is vast een wraakactie van Luc, voor mn opmerking dat hij moet helpen sjouwen om alles Tieptop (prima bier overigens) in Mechelen te krijgen..

komt vast snel binne, ben heel benieuwd.

Durango

118 lag vorige week vrijdagochtend pas bij de bladen winkel in Noord Brabant. Das was deze keer ook rijkelijk laat in vergelijking met andere maanden.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Jurgen

Op de website staat dat de bedeling van MSM in Nederland door een fout bij de post bij sommige adressen niet geleverd was. Maar de adressen waren bekend bij de redactie en men gaat een extra druk doen om alles in orde te brengen.

Of 't was toch iets in die richting, ik heb het niet meer nagelezen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.