Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

hey iedereen

Gestart door pieter0507, 19 september 2012, 08:55:47 AM

pieter0507

Me even snel voorstellen.
Ik ben Pieter (maar dat had je alwel door) ik ben 25jaar en al jaren zot van modelspoor maar er is nooit echt iets van gekomen omwille van plaatsgebrek en de nodige financien.

Maar nu gaat het wel heb ik ook de plaats, eerst in de speelkamer heb ik een muur van 3 meter om te begingen en daarna heb ik nog een mooie zolder van 6 op 9 waar ik me kan uitleven maar alles op zen tijd me eerst in werken in modelspoorbouwen.


Steven123

Goed dat je er werk van gaat maken, welkom op het forum en veel leesplezier  ;)
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

marc goovaerts

Welkom,
Laat ons maar wat meer weten van je plannen !

ERVIN

Welkom Pieter , goede keuze om eerst wat kleiner te beginnen , zodat je al de facetten van de treinhobby wat kan leren  ,want er komt natuurlijk heel wat bij kijken , een modelspoor-hobbyist moet kunnen schilderen , moet iets van electriciteit en electronica kennen , moet een schrijnwerker zijn enz.... maar die eerste trein die dan op je pas aangelegde baan voor het eerst gaat rijden , dan geeft een gelukzalig gevoel , wees daar maar zeker!!
Veel succes man. ;)

pieter0507

ja inderdaad dat gaat zeker voldoening geven.
En ben zeker geen onhandige harry en als ik iets doe dan moet het ook goed zij anders blijf ik er vanaf.

Maar heb ineens de vraag ofdat er iemand op het forum van de omgeving Kapellen (te antwerpen) is?


Gerolf

Welkom op ons forum, Pieter.

Gebeten door de modelspoormicrobe, maar eerst bezig om je goed te informeren. Prima!
In de buurt van Kapellen (Ekeren, Heide, Kalmthout, Essen) ken ik wel enkele forumleden. Ik hoop dat ze contact met je opnemen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven123

Ik ben ook van die kanten, zondag kan je dan al terecht op de ruilbeurs in het fort van Merksem om wat spullen te kopen of gewoon eens rond te kijken en vragen te stellen.
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Steam.N

Dag Pieter.
Welkom op dit forum.
Gebeten door het modelspoor-virus: er is geen leukere ziekte !  Duurt lekker lang  ;)
Veel plezier met je ontdekkingstocht.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Welkom op het forum. Altijd fijn om nieuwe mensen te leren kennen!

Vooraleer je met de hobby begint moet je wel weten dat je er nooit meer mee zal stoppen hé. De vraag is of je daar mee kan leven.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

pieter0507

ik kan er zeker mee leven, maar men vrouw, dat weet ik zo nog niet.
En de dochter die in het begin haar speelkamer moet delen tot dat ik genoeg heb om uit te breiden naar de zolder.

Cozzy

Hoi Pieter, welkom!

Veel (lees)plezier hier op het forum en succes met je modelspoorplannen... :)

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

modelbaanHO

Dag Pieter,

Welkom.
Ik heb net je mail die je aan mij hebt gestuurd beantwoord.
Dit forum is de ideale plaats om een antwoord te krijgen op al je vragen.

Veel plezier.
Luc.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

pieter0507

hey luc met die mail ben ik al veel verder en vooral veel slimmer geworden :)

Ik ga normaal zaterdag naar jullie opendeur dag komen maar tot dat ik weet wat ik wil ga ik nog geen aankopen doen.
Questie van geen loc's te kopen waar ik toh niks mee ben.

In ieder geval merci voor de grondige uitleg en tot zaterdag.