Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

ruilbeurs ATA

Gestart door fredvervoort, 14 september 2012, 16:50:34 PM

fredvervoort

Op zondag 25 november is er van 9u tot 13u de ruilbeurs van de Antwerp Train Association vzw in het Fort Van Merksem.
Meer info op tel 03/644 05 54 - GSM 0475/61 91 64 of fredvervoort@skynet.be.

Steven123

Blijkbaar is er op 23 september ook nog een ruilbeurs, als ik op de website mag vertrouwen?
http://www.ata-train.be/

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

railtravelmanager

hallo spoorvrienden,

zondag 23 september 2012 geraak ik er niet ( we vieren dan 50 jaar van mijn echtgenote) maar 25 november 2012 probeer ik wel van de partij te zijn  :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

fredvervoort

Steven,
Nu zondag (23 september) is er ook een ruilbeurs. De Website klopt.

fredvervoort

Niet vergeten: morgen ruilbeurs in het Fort van Merksem. Er zijn massaal veel standhouders. Voor ieder wat wils.
Groetjes,
Fred

AtMoPo

Was het een intressante beurs?
Ik ben er zelf niet geraakt.
AtMoPo

Huugooke

De gebruikelijke sympathieke verkopers die ik ondertussen heb leren kennen.
Een grappig moment was wel de doos varia (onbekende verkoper: ik zeg al op voorhand dat ik je echt niks kwalijk neem!!!)
Op mijn vraag wat de hele doos varia moest kosten kreeg ik als antwoord "€20". Dat leek me aannemelijk voor een doos met afbraak Lima loc's, wagonnetjes, sporen en allerlei onbekend grut. En ik had juist mijn "zondag" gekregen. Tot de verkoper zich bedacht en er bundels sporen begon tussenuit te halen met de mededeling dat "dat er niet bij hoorde".
Voor mij geen probleem, ik vond het zelfs amusant, en met die sporen kon ik echt niets doen.
Hij was ook zo vriendelijk om de doos opzij te zetten tot ik mijn "ronde" had gedaan. Mijn (al lachend gezegde) opmerking terzijde dat "hij er ondertussen niets meer mocht uithalen" scheen aan hem voorbij te gaan.
Toen ik terugkeerde vroeg hij of hij de doos mocht overladen in een andere. Voor mij niet gelaten, maar bij het overladen vond hij nog een paar sporen "die er niet bij horen"!
De ene zijn afval is de andere zijn "gerief", dus laat me nog eens zeggen dat ik er absoluut niet kwaad over ben, ik ben best tevreden met mijn experimenteermateriaal. Maar ik maak me wel de bedenking dat op een andere "rommelmarkt" zoiets tot een hoog oplopende ruzie zou leiden! ;)

Paulogic

Dat noemen ze hier truuken van de foor... Zolang hij er zijn schoonmoeder niet had bijgemoffeld mag je al blij zijn. ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Huugooke

Als die nog goed uit de voeten zou kunnen had die hier misschien eens grote kuis kunnen komen doen.
Maar er dan terug vanaf geraken!

voor5dekeer

ben ook geweest zondag. het was eerder om materiaal op te halen dan rond te kijken. nadien zelfs nog naar Jocadis gereden, om daar ook nog wat spullen op te halen.
In mijn haast  nog een leuke lok laten liggen op de beurs, mss dat ie er volgende keer nog bij is....
het leek me een leuke prijs.
Guy