Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

AMSAC opendeurdag zondag 7 oktober 2012

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 september 2012, 19:17:57 PM

Metpetergaathetbeter

Opendeurdag AMSAC, zondag 7 oktober 2012 : thema meerstroomloc's
http://amsac.be/opendeurdag.html
Groeten Peter ;)


bollen neus

Peter, dank voor jou voorstel maar ik zal er niet geraken, veel succes met de open deur. :)

Metpetergaathetbeter

#2
Alvast dank !

Mochten er mensen zijn die spullen (we spreken dan over modeltreinattributen) willen verkopen, gratis tafel je dient die wel te reserveren zie telefoon affiche !

Groeten Peter ;)

knibbelknabbel

Is er iets van pendeldienst voorzien tussen Dampoort en jullie lokaal? Zoniet doe ik het wel ff te voet ;)

Metpetergaathetbeter

nee, eigenlijk niet !

wel een bus : Komt u met het openbaar vervoer dan neemt u buslijn 72 die ook stopt aan Gent-Dampoort.
Er is een halte op de Hoge weg, rechtover de Veenakkerstraat.

Groeten Peter ;)

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

bellejt

#6
ik kom dus ook want moet Frederik zien.Ik kan passeren aan Gent Dampoort.Als er mensen zijn die willen meerijden laat iets weten.Zal daar vanaf 10.00 uur wel passeren.
PS: moet ook Paul zien want die brengt ook wat meer voor mij.Heb de spaarpot al geleegt. ;D

PeterC

Johnny, ik breng ook nog wat mee voor jou  ;)
Groetjes, Peter



Metpetergaathetbeter


Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

PeterC

Iemand afhalen aan de Dampoort zal niet lukken (ik kom via de R4) maar eventueel iemand (of max 3 personen) rond de middag terug afzetten aan station Dampoort gaat wel lukken (ik ga er 's middags een frietje stekken voor ik naar één of ander open-bedrijf ga en even op bezoek bij mijn Pa).

Wie mee wil geeft maar een seintje of anders trek je maar aan mijn haren de dag zelf (breng wel een vergrootglas mee om die haren te vinden  ;) )...  Of ga eens langs bij Peter (MetPeterGaatHetBeter) of Paul (PauLogic) die mijn 'kop' kennen.
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

Dank aan allen die ons vergasten met een bezoekje op  zondag ondanks het heel goede weer en het feit dat er op modelspoorgebied en openbedrijfdag van alles te doen was !

Groeten Peter ;)

PeterC

Het was weer eens gezellig vertoeven in en bij de AMSAC.

Had ik maar wat meer tijd om lid te worden...  ;)

Maar ik kijk al uit naar de volgende open-deur!

Groetjes, Peter