Hemelpoort

Gestart door Paulogic, 11 september 2012, 12:49:47 PM

Paulogic

Aan de hemelpoort :
Er komt een prostituee bij de hemelpoort.
Petrus vraagt wat ze vroeger geweest is.
De dame bekent dat ze prostituee is geweest.
'Dan mag je hier niet naar binnen, ' zegt Petrus, 'ga daar maar even op het bankje zitten.'
De vrouw gaat op het bankje zitten huilen.
Komt er een oud baasje bij de hemelpoort met een enorme zak op zijn rug.
Hij loopt naar het huilende vrouwtje op het bankje, en vraagt wat er scheelt.
Ze legt uit: 'Ik ben vroeger prostituee geweest, en nu mag ik niet naar binnen.'
'Is dat het ?' , zegt de man,
'Ik ben kleermaker geweest. Weet je wat ? Ik heb een zak met oude kleren op mijn rug.
We gooien de kleren eruit en jij gaat in die zak zitten. Dan smokkel ik jou de hemel in !'
Zo gezegd, zo gedaan.
De kleermaker loopt naar de hemelpoort, en Petrus vraagt de man wat hij vroeger geweest is.
'Ik ben kleermaker geweest,' zegt de man.
'Dan mag je naar binnen,' zegt Petrus.
Als de man voorbij loopt, vraagt Petrus : 'Maar wat zit er in die zak?'
Zegt de kleermaker: 'O, een oud naaimachien.'
;D
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

 ;D

bedenking  :-\

problemen als jij daarboven staat met die CNC van jou ! (als je al niet helemaal naar beneden belandt)  ;D

Groeten Peter

Paulogic

Ik mag daar beneden niet binnen hoor om diverse redenen :

1. Ik heb mijn ouders aangemoedigd om heel godsvruchtig te zijn : Ik hoorde hen  ' ons here, ons here' zeggen als ik in hun buurt kwam.
2. Als ik iets uitgespookt had zei mijn moeder altijd : "Het zou een oude Duivel verleen". (verleen : vervelen)
3. Als Mister Devil mijn resumé leest van kattekwaad, zal hij schrik hebben dat ik zijn kot ook afbreek.
4. Mijzelve kennende is zijnen staart het eerste dat ik zal proberen graveren... een kruisken op plaatsen  ::)
5. Met Loebasken als goeie vriend zal hij denken dat ik al Duvels genoeg gezien heb.
6. Ik begin Eddy Wally liedjes te zingen en ik vlieg buiten.
enz enz...

PS : in den hemel zal ik ook niet binnen mogen... Ik zal op dat bankje zitten naast die oude Singer. Ik kan misschien een transportbedrijf
beginnen tussen de twee : Hells Angels Railroad  :P ;D
mvg,
Paul(ogic)

PeterC

Citaat van: Paulogic op 11 september 2012, 12:49:47 PM
'O, een oud naaimachien.'

Eentje om om te bouwen in een figuurzaag?  Ik heb er hier nog eentje staan...

Citaat van: Paulogic op 11 september 2012, 22:16:45 PM
5. Met Loebasken als goeie vriend zal hij denken dat ik al Duvels genoeg gezien heb.

Van je vrienden moet je het hebben  8) 8) 8)
Groetjes, Peter