Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

Jurgen

Flanders expo is voor mij dan weer 101 km rijden, iets meer dan een uur. De Nekkerhal waren amper 40 minuten voor iets meer dan 30 km.

Serieus verschil, maar inderdaad wel vlot bereikbaar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

zal overal wel voor iemand dichtbij of ver rijden zijn ongeacht de volgende bivakeerplaats Modelspoor Expo ! ::)
Groeten Peter ;)

dgrr57

Citaat van: Jurgen op 02 december 2012, 20:26:03 PM
Flanders expo is voor mij dan weer 101 km rijden, iets meer dan een uur. De Nekkerhal waren amper 40 minuten voor iets meer dan 30 km.
Voor mij is dat 169 (1u20) of 89 (56 min) km  ;)
Blijkbaar wilt iedereen een centraal punt in Vlaanderen  ;)
Ik stel dan voor aan Luc om af te wisselen tussen Vlaanderen en Wallonië, om het jaar  :D :D :D

Metpetergaathetbeter

Patrick

alle 4  jaar, in Vlaanderen rekenen wij anders ! ;D

groeten Peter ;)

Havoc

Flanders Expo of Nekkerhal maakt me niks uit, even ver ongeveer.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2012, 20:35:30 PM
zal overal wel voor iemand dichtbij of ver rijden zijn ongeacht de volgende bivakeerplaats Modelspoor Expo ! ::)
Groeten Peter ;)


Ik heb nooit gezegd dat het niet goed was hé.
Voor de eerste expo ben ik al tot Wetteren geweest, of all places! Dan zal Gent ook wel lukken hé?  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

René

Het lijkt wel alsof een aantal mensen er alleen belang bij hebben dat het in hun achtertuin wordt gehouden. Jammer, het gaat toch om het evenement dat goed moet zijn. Een paar kilometer meer of minder reizen is dan toch geen probleem meer.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Metpetergaathetbeter

welnee wanneer je gewoon bent naar een evenement te gaan dat dicht bij de deur is het natuurlijk veel plezanter als het dicht bij de deur blijft ! Ik denk dat ieder daar zo over zou denken !

Groeten Peter ;)

Klaas Zondervan

Als het dicht bij de deur moet, dan is Essen voor mij het handigst. :D
Lekker dicht bij Nederland en toch in België. En makkelijk per trein bereikbaar.

Grapje. Mij maakt het niet echt uit. Als ik er echt naar toe wil kom ik toch wel.
Maar op loopafstand van een treinstation heeft wel de voorkeur.

marc goovaerts

Het verlanglijstje is simpel:

- Voldoende ruimte voor heel wat banen en verkoopsstands.
- Voldoende voorzieningen voor sanitair, catering,...
- Een ruime parking die betaalbaar is.
- Een vlotte verbinding met het openbaar vervoer (geen drie keer overstappen)
- Het dichtst bij het merendeel van de lezers van MSM/TMM (de uitgever kent zijn verkoopscijfers wel)
- Niet te duur (de inkomprijs bedraagt nu al dan meer dan die van Dortmund)

En waar het verder is, zal me worst wezen.

Havoc

Je vergeet waarschijnlijk een heleboel zaken die het publiek niet ziet maar die voor de beurs belangrijk zijn. Bvb bewaking 's nachts moet mogelijk zijn, verzekeringen, vlot bereikbaar met vrachtwagens, etc. Zullen er nog heel wat zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Maarten

De afstand in de toekomst maakt mij niet uit. Ik kwam er dit jaar voor uit Noord-Holland en ik vond het meer dan de moeite waard. Dus waar het ook zal zijn in België, ik kom er graag weer naar toe.  :D

Belangrijkste lijkt me de banen, het aanbod en de leuke sfeer zoals ik dit jaar geproefd heb.
met de groeten van Maarten

dgrr57

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2012, 20:46:09 PM
Patrick

alle 4  jaar, in Vlaanderen rekenen wij anders ! ;D

groeten Peter ;)
Sorry dat mijn Nederlands zo slecht is  :-[

Ik wou dus zeggen : de oneven jaren in Wallonië, de anderen in Vlaanderen. En dat is voor mij alle 2 jaar voor iedereen, zoals nu  :D

wisselstromer

en zou het hier niet kunnen doorgaan
mooier kunt ge niet zitten!!

http://www.tour-taxis.com/nl/
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

Patrick, jouw Nederlands is perfect.

Peter heeft jou heus wel begrepen.
Ik denk niet dat de organisatoren de moed hebben om dit elk jaar te organiseren... en dus zou afwisselen betekenen dat het pas om de vier jaar in Vlaanderen is. Doch, dat betekent wel dat het voor onze Waalse vrienden om de vier jaar in Wallonië zou zijn (dat is véél meer dan nu  ;) ). Doch, het blijft wel elke 2 jaar in België...  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *