Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

bollen neus

Luc, je weet als ze iets kunnen uitknijpen zoals een citroen gaan ze dat ook doen, en eerlijk gezegd die mannen gaan zeker niet wakker liggen omdat die beurs niet zal kunnen doorgaan hoor. Er zijn al voorbeelden genoeg de revue hier gepasseert in "B" zeker. Misschien komt er wel iets uit de bus das ook typisch "B"  ;D

René

Een andere lokatie hoeft niet altijd slechter te zijn. Maar al te vaak blijkt het juist positief uit te pakken al zal het voor de heren en dames organisatoren wel even wennen zijn en zal het de eerste keer/keren meer inspanning kosten.
Ik heb er alle vertrouwen in dat er weer iets moois uit komt. Hallen zat en kabouter Plop is niet zoals Sinterklaas overal tegelijk aanwezig en aktief.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Havoc

CiteerEen Belgisch blad gaat toch niet naar Nederland uitwijken? Even ernstig blijven hé mannen en niet vergeten dat er onze Waalse lezers zijn!

Waarom niet? Ik heb de indruk dat er meer interesse is voor MSM vanuit Nederland dan vanuit Wallonië. Kan natuurlijk verkeerd zijn want op dit stuk van het forum zie je natuurlijk vooral de nederlanders. Maar als ik bekijk wat er op de beurs stond waren er toch veel meer noorderburen dan andertalige landgenoten.

Eerlijk gezegd vrees ik dat dat het einde is van beurzen in Mechelen. Zelfs al is het maar voor 1 jaar, je moet daarna iedereen terugkrijgen. En als je je klanten (organisatoren van beurzen) zo in de rug steekt gaan die niet geneigd zijn om terug te komen. Serieus, al die organisatoren die al reservaties hebben gaan ze opzeggen? En dan vragen of ze willen terugkomen? Om het jaar daarop voor Piet Piraat hun broek te laten zakken... Serieus blijven hé.

Gelukkig dat ze er niet 3 maand ervoor mee aankomen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Waarom niet in Putte bij Mechelen?
Het is natuurlijk geen grote stad, maar het heeft wel grote expohallen, met ruime parking.
Speciale buslijn van het station van Mechelen ... moet kunnen.
En je blijft in de buurt.
(en het is in mijn achtertuin  ;D ;D ;D)

Nar het buitenland zou ik niet gaan.  MSM is een Belgisch blad, hé?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

MARKLINRIJDER

#394
Jean Natuurlijk,

Klein boom, dat ik daar niet aan had gedacht, pracht locatie en goedkope parking ook nog.

http://www.putte.be/_GC%20Klein%20Boom/3060/default.aspx?_vs=0_n&id=1186

Luc, zeker eens naar informeren.

Grtjs,

David

PeterC

Citaat van: Steam.N op 29 november 2012, 21:53:43 PM
Speciale buslijn van het station van Mechelen ... moet kunnen.
...
(en het is in mijn achtertuin  ;D ;D ;D)

Brielpoort in Deinze.  Tien minuutjes te voet van het station, ruime gratis parking.
...
Een achtertuin heb ik niet maar het is op enkele stappen van mijn voortuin   :) :) :)
Groetjes, Peter


doomslu

Klein boom: geen enkele info over de afmetingen te vinden.  :-[
Brielpoort Deinze: 5 keer te klein!! (als ik het goed heb)  :(

We zoeken dus minstens 10.000 m² !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

#397
Citaat van: doomslu op 29 november 2012, 22:29:51 PM
...
Brielpoort Deinze: 5 keer te klein!! (als ik het goed heb)  :(
...

Luc, ik ben een bescheiden man hé  ;)

Flanders Expo?  Kom nu niet af dat daar geen plek genoeg is hé  :) :) :)

[edit] De vrouwelijke bezoekers kunnen op wandelafstand de ganse dag 'Zweedse gehaktballetjes' gaan eten  :) :) :)
Groetjes, Peter


dieseltje

... Om Luc en onze waalse vrienden een plezierke te doen : Namur Expo....  12000m2 en aangrezend aan de NMBS werkplaatsen  :P
...  Gegarandeerd 20% minder bezoekers..

MARKLINRIJDER

Luc,

Mijn zoon (10jaar)  is in Putte, jeugd schepen van feestelijkheden ik vraag hem ernaar  ;-)

Grtjs,

David

dgrr57

Citaat van: doomslu op 29 november 2012, 20:20:56 PM
De Nekkerhal heeft dus inderdaad bevestigd wat er in de krant staat.
En "misschien" wordt de hal daarna voor andere doeleinden gebruikt.
"Mechelen" zal dus nooit meer "Mechelen" zijn...  :(
>:( >:( >:( >:( >:(
Citaat van: doomslu op 29 november 2012, 20:20:56 PM
Een Belgisch blad gaat toch niet naar Nederland uitwijken? Even ernstig blijven hé mannen en niet vergeten dat er onze Waalse lezers zijn!
+1

ToThePoint

Ik vermoed dat het GC klein boom te klein gaat zijn.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

argilla

Als een gedacht om , als wij toch moeten uitwijken , naar een andere locatie, ook het "concept" eens te herdenken eens te brainstormen daarover ? Aanpassingen,  betere en andere veranderingen  vanuit het basis gegeven ? Wat kan er beter ,wat moet echt veranderen ?
Wij zijn toch bezig.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Citaat van: argilla op 30 november 2012, 08:53:59 AM
Als een gedacht om , als wij toch moeten uitwijken , naar een andere locatie, ook het "concept" eens te herdenken eens te brainstormen daarover ? Aanpassingen,  betere en andere veranderingen  vanuit het basis gegeven ? Wat kan er beter ,wat moet echt veranderen ?
Wij zijn toch bezig.
Alle ideeën zijn welkom. Stilstaan is achteruitgaan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

Citaat van: MARKLINRIJDER op 29 november 2012, 23:30:42 PM
Luc,

Mijn zoon (10jaar)  is in Putte, jeugd schepen van feestelijkheden ik vraag hem ernaar  ;-)

Grtjs,

David


Hier de prijzen van Putte ( is wel een privé uitbating)
http://www.putte.be/file_uploads/2323.pdf?_vs=0_n
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15