Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

Peter

Uitwijken naar Antwerp expo?? Alhoewel...niet echt een oplossing gezien de wel zeer dure prijzen voor een standplaats. Wij betaalden, als hobbyist voor zaterdag en zondag voor een 4 meter standje 150 euro (zonder stoelen, anders per stoel 25 euro extra) Handelaars betalen veel meer.
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

#376
Citaat van: Peter op 29 november 2012, 11:03:46 AM
Uitwijken naar Antwerp expo?? Alhoewel...niet echt een oplossing gezien de wel zeer dure prijzen voor een standplaats. Wij betaalden, als hobbyist voor zaterdag en zondag voor een 4 meter standje 150 euro (zonder stoelen, anders per stoel 25 euro extra) Handelaars betalen veel meer.

Er is nog een mogelijkheid Peter .

Hasselt ...  Ethias hallen. Centraal gelegen goede bereikbaarheid via snelwegen.  Maar wat daar de prijzen zijn ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Die prijzen per stand hangen af van de organisator.
Wat belangrijk is is de prijs van de hal voor een weekend, en het comfort, en de ligging en....
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

CiteerMechelse politici sluiten niet uit dat de hal op termijn mogelijk wordt omgevormd tot een tweede Plopsa Indoor zoals het overdekte pretpark in Hasselt.

Dat lijkt me ook niet echt een goed vooruitzicht voor de Modelspoorexpo!


De Limburghallen (die in Genk ligt trouwens en niet in Hasselt  ;)) is een optie, maar er zijn daar zaaltjes die veel te donker zijn voor een modelspoorexpo.
De Heizelpaleizen in Brussel zou men ook eens kunnen bekijken, maar ik vrees dat die huurprijs een beetje te hoog gaat liggen.

De Brabanthallen in Leuven zijn misschien een optie? Al is het daar ook vrij donker voor een modelspoorexpo. Het is er ook minder groot dan in de Nekkerhallen.

Ach, er zal wel een oplossing gevonden worden zeker?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mnieuwlaet

Als je aan de kust woont is limburghal (genk) echt wel een eind rijden!
Misschien zijn er tussen gent en brussel wel interessante (kwa prijs en lichtinval en GROOOOT natuurlijk) zalen?

Huugooke

Ik stem uit puur egoïsme voor AntwerpXpo! ;)

Mattias

Citaat van: mnieuwlaet op 29 november 2012, 16:29:46 PM
Als je aan de kust woont is limburghal (genk) echt wel een eind rijden!
Misschien zijn er tussen gent en brussel wel interessante (kwa prijs en lichtinval en GROOOOT natuurlijk) zalen?

Waarom niet in Kortrijk Expo??
Dan hebben we een treinbeurs in het Westen en in het Oosten (Genk) van het land...

Kwestie van het goed te verdelen (en ook egoïstisch te doen)  ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Geert

Als dit zogezegd voor maar één  jaar is dat al de diverse expo's (modelspoor; erotica  :P enz... ) een andere locatie moeten zoeken, dan kan het wel eens zijn dat de uitbaters van de Nekkerhal hun trouwe klanten kwijt spelen aan andere hallen, en nu voorgoed? 

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Huugooke

Bras rommelmarkt: altijd een groot succes!

MARKLINRIJDER

Citaat van: Peter op 29 november 2012, 11:03:46 AM
Uitwijken naar Antwerp expo?? Alhoewel...niet echt een oplossing gezien de wel zeer dure prijzen voor een standplaats. Wij betaalden, als hobbyist voor zaterdag en zondag voor een 4 meter standje 150 euro (zonder stoelen, anders per stoel 25 euro extra) Handelaars betalen veel meer.

En wellicht zal dat de prijzen niet ten goede komen.  Ze zijn zowat nog de enige in de streek dan.
In Lier is er het Hazelhof, al weet ik niet wat daar nog precies gebeurt.

Grtjs,

David

dieseltje

Mogelijk een alternatief : Brussels Kart Expo in Groot-Bijgaarden...     Misschien aan de kleine kant, maar qua prijs en bereikbaarheid meer dan ok !

argilla

 ;D ;D ;D ;D

Misschien de >Zwarte Markt in Tessenderlo. Dat weten zelfs de hollanders liggen.

(gewoon voor te lachen he jongens)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Havoc

Expo in Gent is er ook nog. Plaats genoeg. De Heysel vrees ik voor de prijs. Brussels Kart is voor mij prima (in de achtertuin) maar geen idee van plaats, ben enkel nog maar in de karting geweest (héél donker). Wieze is er ook nog. Wel wat afgeleefd maar soit, het is maar voor een weekend.

Hasselt lijkt me wat vreemd, vooral dat het (relatief) dicht bij Genk ligt. Dan is het enkel nog in de Limburg te doen.

Eens op verplaatsing in 'Olland? Utrecht gaat niet lukken met Eurospoor de week ervoor of erachter maar ze hebben daar toch nog andere zaaltjes hoop ik?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Durango

Citaat van: Havoc op 29 november 2012, 20:16:48 PM

Eens op verplaatsing in 'Olland? Utrecht gaat niet lukken met Eurospoor de week ervoor of erachter maar ze hebben daar toch nog andere zaaltjes hoop ik?
Ja hoor de Brabant halletjes in Den Bosch. Maar wat daar de prijs is weet ik niet.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

doomslu

De Nekkerhal heeft dus inderdaad bevestigd wat er in de krant staat.
En "misschien" wordt de hal daarna voor andere doeleinden gebruikt.
"Mechelen" zal dus nooit meer "Mechelen" zijn...  :(

Een Belgisch blad gaat toch niet naar Nederland uitwijken? Even ernstig blijven hé mannen en niet vergeten dat er onze Waalse lezers zijn!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *