Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

Kees-Jan

Ik ben weer thuis............


Eindelijk by Weer thuis, on Flickr

Was een weekje rijden maar tis gelukt  ;)

OMC

Citaat van: doomslu op 03 november 2012, 22:32:52 PM
Citaat van: conducteur op 03 november 2012, 22:23:19 PM
Ik had er eentje, van jou en Guy VM terwijl hij de prijzen op de tafel aan het leggen was, maar die was niet zo goed gelukt, en heb maar op de DELETE knop gedrukt.
Heb jij mij GEDELETE?  >:(   ;D ;D

Oei oei, Luc in de prullenmand, is jouw plaats totaal niet  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

conducteur

Slecht nieuws Luc, je hebt het funerarium (mijn prullenbak) al verlaten en je ligt nu ergens aan de overkant van de straat op de begraafplaats.


-Wat wordt hier precies bedoelt met die mega-baan die niet aanwezig was op de expo? Er waren toch een aantal banen, waar redelijk wat treinverkeer op te zien was?


-Voor de verlichting van de zaal, die is vind ik juist goed genoeg, maar dan moeten de baantjes en standen wel zelf hun verlichting voorzien. Waar ik wel een opmerking over heb: laat in de namiddag komt de zon in de zaal, recht op mijn minibaantje (en de banen/baantjes van anderen). Ik heb het rijden even moeten stopt door het felle licht. Kan voor de indeling van de zaal voor volgende keer hiermee rekening gehouden worden, dat we hier minder last van hebben? 

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Dan had je maar de fiets niet moeten nemen hé, Kees-Jan.  ;D
Zuinig die hollanders...  ::)

Conducteur: ja die zon, dat was niet leuk, maar ik vind dat de minibaantjes, afgezien van dat, mooi geplaatst waren. Of niet?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Ze stonden dit jaar zeer goed: erg overzichtelijk en ordentelijk, maar misschien moet de indeling wat aangepast worden aan dat zonlicht. Met wat creativiteit moet daar toch iets aan te doen zijn?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

mark7758

Citaat van: doomslu op 04 november 2012, 09:19:56 AM
Dan had je maar de fiets niet moeten nemen hé, Kees-Jan.  ;D
Zuinig die hollanders...  ::)

Conducteur: ja die zon, dat was niet leuk, maar ik vind dat de minibaantjes, afgezien van dat, mooi geplaatst waren. Of niet?
Nederlanders zijn soms zuinig. Toch niet allemaal?
Kom ik bijna speciaal naar Luxemburg om iets met jou te doen. Dat is toch niet zuinig zijn.

En voor die grote baan. (120m2) kunnen we leveren. Maar dat is pas in 2014. we wachten al vast op de uitnodiging. ;D
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 04 november 2012, 09:19:56 AM
Dan had je maar de fiets niet moeten nemen hé, Kees-Jan.  ;D
Zuinig die hollanders...  ::)

Das een goei !
Sorry Kees-jan nieks persoonlijks hé.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

Citaat van: ToThePoint op 04 november 2012, 12:05:17 PM
Citaat van: doomslu op 04 november 2012, 09:19:56 AM
Dan had je maar de fiets niet moeten nemen hé, Kees-Jan.  ;D
Zuinig die hollanders...  ::)

Das een goei !
Sorry Kees-jan nieks persoonlijks hé.
Hihi, en weten dat hij een auto-freak is!  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Citeer-Wat wordt hier precies bedoelt met die mega-baan die niet aanwezig was op de expo? Er waren toch een aantal banen, waar redelijk wat treinverkeer op te zien was?

Het gaat niet over treinverkeer op zich, maar over een baan waar een "normale" trein door een in verhouding uitgestrekt landschap rijdt. Bijna alle banen waren iets grotere minibanen. Dat kan eens leuk zijn als een thema maar naar een beurs komen veel mensen met verschillende smaken. Gewoon kwestie van voor ieder wat te voorzien. De enige baan die wat grootser opgezet was was die noord-franse. Een andere was "Tuinpad van mijn vader" (of zoiets).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kees-Jan

Citaat van: doomslu op 04 november 2012, 12:11:42 PMHihi, en weten dat hij een auto-freak is!  ::)

Klopt! De moderne variant van deze bus, een zwarte Berlingo, mag ik dan ook half december in ontvangst nemen via de verdeler.

mvg,

Kees-Jan

doomslu

Ik dacht dat je het eerder voor race-karretjes had?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Zo'n H is anders echt wel een verhuiswagen. Denk dat een Berlingo daar gewoon inkan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

René

Citaat van: Havoc op 04 november 2012, 12:43:15 PM
Citeer-Wat wordt hier precies bedoelt met die mega-baan die niet aanwezig was op de expo? Er waren toch een aantal banen, waar redelijk wat treinverkeer op te zien was?

Het gaat niet over treinverkeer op zich, maar over een baan waar een "normale" trein door een in verhouding uitgestrekt landschap rijdt. Bijna alle banen waren iets grotere minibanen. Dat kan eens leuk zijn als een thema maar naar een beurs komen veel mensen met verschillende smaken. Gewoon kwestie van voor ieder wat te voorzien. De enige baan die wat grootser opgezet was was die noord-franse. Een andere was "Tuinpad van mijn vader" (of zoiets).

Als je "Tuinpad van mijn vader" als voorbeeld noemt, dan stonden daartegenover en daarachter banen van gelijke omvang die eveneens rust en ruimtelijkheid uitstraalden. Beide met een Nederlands thema en van dito bouwers.   
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Val-Rikard