Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

railtravelmanager

Beste modelspoorvrienden,

Een geslaagde beurs mooie banen, veel tweedehandsmateriaal, toch enkele goederenwagonnekes op de kop kunnen tikken  :) over 2 jaar zal het even goed zijn  :)

Parking Nekkerhal best prijzig tenzij je de ganse dag blijft  :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

conducteur

Zijn de uitslagen van de wedstrijd van de 'vakjury' en het publiek ook afzonderlijk bekend?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

#242
Citeerbatch wordt dat niet als badge geschreven ? :)

Inderdaad, excuses, drukfoutje  ??? ::) :-[

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Gerolf, helaas net niet bij de eerste drie, maar voor ons is en blijft het een ongelooflijk gegeven jouw kermis ! Mocht alles gewerkt hebben zoals het werktte na de bouw dan had je ongetwijfeld heel ver bij de eerste 3 gekomen ! >:( ;)

Groeten Peter ;)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vanmiegroet

tof filmpje.
Maar wie heeft van het publiek de meeste stemmen gekregen en wie van de vakjury?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

#246
Gerolf, je ziet dat hoge L....   .....k gehalte heeft gewerkt ! Bijzonder leuk en samen met Ruben de de buis op !

Trouwens ook Peter C en zoon even in beeld !

Groeten Peter ;)

factageklerk

Citaat van: Gerolf op 28 oktober 2012, 21:16:44 PM
Bedankt, Peter - en alles kan inderdaad beter  ;)

http://www.rtv.be/artikels/nieuws/2012102712193959_modelspoorexpo-in-nekkerhal

Allez Gerolf  ;D ;D jij was de publiekstrekker ,ik moet zeggen dat deze uitslag mij niet verwonderde  ::) er zaten ook deze keer weer wat oude bekenden bij. Proficiat aan iedereen die er met zijn minibaantje was
 

conducteur

Wist niet dat ze nog andere dingen gefilmd hadden dan Gerolf... Tof.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

erik50

Prima beurs en een geslaagde dag, een pluim voor de organisatie... ;)
Wat mij vooral opvalt is het feit dat er zoveel volk op de beurs afkomt en hoe weinig er op het forum van zitten.
Hoe krijg je meer mensen op het forum? :-\
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Gert1

Citaat van: railtravelmanager op 28 oktober 2012, 20:51:43 PM
batch wordt dat niet als badge geschreven ? :)

Badges kunnen natuurlijk best in een batch geproduceerd worden!  ;)

Maar weer serieus: Inmiddels heb ik begrepen dat de draaischijf en het depot met twee verdiepingen volledig fictief zijn.
Ik heb dus echt staan twijfelen! De beschrijving bij de baan was zo overtuigend, maar anderzijds had ik er dan toch ooit wel iets over moeten lezen in Spoorweg Journaal?
Twijfels, twijfels (en vooral veel dorst, om een beroemde landgenoot van jullie maar eens te citeren!). Totdat een van U mij vroeg even mijn ballpoint te mogen lenen.
(Misschien leest U hier wel mee: U vroeg 5 seconden mijn ballpoint vast te mogen houden en mijn broer toonde ware Hollandse humor door de secoden af te gaan tellen).
We raakten kort aan de praat en ik vroeg of het bewuste diorama een echt voorbeeld had. De geheimzinnige glimlach zei eigenlijk al genoeg.   8)

Kortom: Een fantastische winnaar! Ik hoop deze baan volgend jaar op Ontraxs in Utrecht te mogen zien!

mvg,
Gert

Metpetergaathetbeter

Citaat van: erik50 op 28 oktober 2012, 21:49:00 PM
Prima beurs en een geslaagde dag, een pluim voor de organisatie... ;)
Wat mij vooral opvalt is het feit dat er zoveel volk op de beurs afkomt en hoe weinig er op het forum van zitten.
Hoe krijg je meer mensen op het forum? :-\
Eric, velen zitten ook op andere fora !
Groeten Peter

ardjoena

Alle locomotieven zijn uitgepakt ,opgepoetst ,water en olie verwijderd.
De beurs zelf vond ik prachtig met mooie banen en een stuk beter dan twee jaar geleden . Alleen voel ik dat er voor "live steam"op zulk een modelspoor beurs niet echt veel belangstelling is. :( Ik denk dat ik voor volgende uitgave gewoon als toerist ga komen en op die manier volop van de beurs zal kunnen genieten.

Dirk
 

Metpetergaathetbeter

misschien heeft het feit dat jullie eigenlijk een beetje opgesloten zaten de intresse wat parten gespeeld ?
Groeten Peter ;)

Koen

Voor mij was het eveneens een geslaagde expo.
Bij de banen waren er een paar echte juweeltjes.
Helaas was de tijd die ik had beperkt. Ik had graag beide dagen aanwezig geweest maar door omstandigheden is dit niet gelukt.
Sowieso heb ik er echt van genoten.
Wat de uitslag van de wedstrijd betreft, vind ik persoonlijk dat iedereen die meegedaan heeft op zich al een winnaar is. Proficiat met jullie kunstwerkjes!

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren