Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

evan

#180
Citaat van: ToThePoint op 27 oktober 2012, 00:46:53 AM
Hoe zat het nu met het plan van de expo ?
Is weldra beschikbaar, maar helaas pindakaas.
Zal msm 118 dan vernielen om een platte grond te hebben.
SOIT, shit happens.

Als ik me niet vergis wordt de plattegrond verdeeld bij de ingang... ik heb in alle geval gezien dat de doos klaarstond met opvouwbare plannetjes ;)

Ondertussen heb ik het bericht op Radio 2 gehoord om 06h10... het was dus voor de vroege vogels, maar wel grappig op mezelf ns op de radio te horen ;D

Tot op de Expo

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ToThePoint

Aha, ik heb de standen in het hoofd geprent. Allee tot strakskes hé.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

pabe

Kwijl....  ik neem seffens de trein ( turnhout, Berchem, mechelen...  ::)  geen directe in weekend) met de twee kleinzonen ( 5 en 7 jaar)...  die staan te popelen !!!   

't zal dus een hectische dag worden voor opa   ;D

tot straks,   Paul

Steam.N

Ah, Paul.  Kans dat we mekaar straks zien !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ambrosius

Ik vertrek rond 10u vanuit Zottegem richting Mechelen. Uurtje rijden, dus rond 11u ben ik daar.

Jurgen

En hoe is het gesteld in de zaal in Mechelen? Niet te warm, niet te koud? 't Is maar dat ik weet of ik een paar pullovers en een flanellen onderbroek moet aandoen of gewoon in mijn zwembroekje kan komen.  ;D

En heeft er al iemand fotootjes om te laten zien?  8)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Jurgen, nog 1 keerke slapen jong en je ziet het zelf,mensen zijn nog maar juist binnen nu hoor en de waarschijnlijkheid dat er nu al iemand terug thuis is? Vree klein peis ik. :)
Geduld tis iets dat er weinig hebben zo te lezen. ;)

railtravelmanager

 :) geduld is een schoon deugd Jurgen :) alles op zijn tijd :)

ik ga morgen pas en wacht mijnen tour geduldig af :)

veel treinplezier
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Johnnytrein

Jamaar met die digitale toestanden van tegenwoordig kunde dat toch vanuit de expo foto's trekken en doorsturen naar het forum dat moet toch allemaal zo lang niet duren zeg. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kautenbach

 ;D ;D ook ik waxht hier vol ongeduld ;D ;D ;)

en Gerolf, hoe lang was de rij?

Jurgen

Citaat van: Johnnytrein op 27 oktober 2012, 14:34:23 PM
Jamaar met die digitale toestanden van tegenwoordig kunde dat toch vanuit de expo foto's trekken en doorsturen naar het forum dat moet toch allemaal zo lang niet duren zeg. :)

Ah ja, vandaar de vraag naar foto's. Tegenwoordig kan dat toch met die I-Phone en I-Pad toestanden. Of zijn wij slimmer dan de rest en geven modelspoorders daar hun geld niet aan, dat kan ook hé.  ;D
Maar ik wacht wel af hoor, zo ongeduldig ben ik nu ook weer niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

voor5dekeer

We zijn net terug........nergens moeten wachten op tram, trein of bus. Het mag al eens meevallen met het openbaar vervoer 8)
Tussen 10u15 en 14u was daar behoorlijk toch wat volk bijeen, en links en rechts het onvermijdelijke gedrum, of "die komt nu net voor mijn lens staan" situaties.
Desalniettemin mooie modules, leuke beurs en veel gezien (iets minder gekocht)
1 min puntje eigenlijk, rond 11u was er geen koffie te verkrijgen.
In ieder geval bedankt aan de organisatie voor een toch mooie dag.
Guy

Steam.N

Ook net terug.
Mooie banen gezien, interessante bijdrages voor de wedstrijd, veel forumleden ontmoet.
Alles piekfijn georganiseerd.
Thanks Luc en kornuiten !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ludwig

#193
Ook net terug.
Ik vond het weer een prima beurs.
Vooral het eten en drinken was stukken beter georganiseerd en er waren zeker geen tekorten... ;)
Toch weer een prettige dag gehad al waren er weinig echte koopjes te doen.
Proficiat aan het M.S.M team. 
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

factageklerk

Ben er vandaag ook eens langsgeweest , ondanks dat het een mooie beurs was (standen ,catering,live steam....) Danku MSM ;), was ik even snel weg als ik gekomen was.