Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

Michael

Citaat van: René op 26 oktober 2012, 10:25:23 AM
Niet vertellen dat alles weer door elkaar gehusseld wordt. Dan wordt het weer een verrassing en speurtocht als extra atractie  ;D

René maakt niet uit, als ik maar de mensen en baantjes kan vinden die ik zoek. ;) ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ronald

#166
Zo, bijna klaar. Baan staat klaar, nog even wachten op Martin. Zijn spullen zijn wat zwaarder en moeten eerst in de aanhanger:







Tot later!!

Grtz, Ronald.

Jurgen

Ik ben zonet tot de conclusie gekomen dat, omdat ik zondag pas kom, een uur langer moet wachten om te gaan. Dat verdomde winteruur dan ook!  >:( ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marc goovaerts

Verdomme, bedankt om het aan te halen ! Ook niet meer aan gedacht.

voor5dekeer

@ Ronald, voor een miniatuur treinen hobby, is dat toch een hele verhuis, en moet je bovendien nog beschikken over zo een aanhangwagen. Chapeau dat je dat daar voor overhebt.
Kunnen we morgen al komen kijken !

Guy

Gerolf

Net terug (baantje opgesteld en al wat rondgekeken) - het wordt zeker een mooie expo dit jaar  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MickeyMouse

Er staat vermeld dat MSM-abonnees slechts 10 ipv 12 EUR betalen op vertoon van het adresblad van nummer 118.
Nu heb ik het adresblad van nr 118 niet meer, telt het adresblad van nummer 119 ook als bewijs?

Geert

Metpetergaathetbeter

volgens mij is er geen verschil tss de verschillende adresbladeren, heb 2 verschillende(maanden) bekeken en zie geen verschil !(behalve een klein nr in de hoek het ene 00843 en de andere 00844) ::)

groeten Peter ;)

Martin Welberg

Paste allemaal, twee banen in de aanhanger en hup op naar Mechelen. Banen staan, en rijden. Net in't hotel, tijd voor een biertje...tot morgen

Cozzy

Aan iedereen die op de beurs is van 't weekend - deelnemer of bezoeker - een fijne tijd gewenst!
Hoop sommigen van jullie tegen 't lijf te lopen... ;)

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

evan

Thx Cozzy!

Onze stand staat ook opgesteld en er is lijkt heel wat te zien op de expo.

Ik heb tussendoor ook nog via de telefoon een interview gegeven voor radio 2 dat morgenochtend in "Start je weekend" met Luc Verschueren te horen zou zijn.  Het ging over de expo 8)  Ik ben benieuwd... ::)

Tot morgen ;)

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ToThePoint

Hoe zat het nu met het plan van de expo ?
Is weldra beschikbaar, maar helaas pindakaas.
Zal msm 118 dan vernielen om een platte grond te hebben.
SOIT, shit happens.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

OMC

Ga veel meer bekend volk tegenkomen dan 2 jaar geleden blijkbaar ... Tof!  :)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

René

De baan staat op zijn plaats. Nu tijd om de ogen even dicht te doen

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ToThePoint op 27 oktober 2012, 00:46:53 AM
Hoe zat het nu met het plan van de expo ?
Is weldra beschikbaar, maar helaas pindakaas.
Zal msm 118 dan vernielen om een platte grond te hebben.
SOIT, shit happens.

https://docs.google.com/file/d/0BwwUFkBH2l4zd2lzZ2ppdGFPdms/edit?pli=1 alles lezen,kan je soms ook wel eens vooruithelpen      ;)   , link plan
Groeten Peter ;)

meegezonden met nieuwletter 3  plannetjes zijn ook terplaatse verkrijgbaar aan de kassa