Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

martintje

Ik ben voor Gerolf, 3 dagen , al snap ik dat de kosten dan veel hoger worden, en je maar moet afwachten of de bezoekersaantallen die dat moeten rechttrekken ook hoger worden.
Moi heb er ook al zin an, al lig ik al 2 dagen wakker van de dingen die we eventueel gaan vergeten mee te nemen,  een verplaatsing van 6 banen, een demo stand en nog wat we allemaal nodig hebben, even tussen een paar grote klussen door regelen blijf ik de hele dag in mijn kop houden "heb ik alles wel geregeld "  ???
Ik zal er dus een paar goudgele rakkers op nemen vrijdag avond als alles draait en werkt en staat en rijdt 
Oja, en tussendoor nog even kijken of ik een heel zelfbouw tramlokkie in elkaar kan blaffen voor donderdagnacht  :)
Mvg Marty

Ronald

Goed bezig jij :) ;) Ik ben benieuwd, en ja het is een hele operatie met zo een grote groep. Maar wees gerust, het gaat lukken :D :)

doomslu

Ik werd deze week op een nacht wakker midden in een nachtmerrie (echt waar!): we waren één uur voor het sluiten van de expo en ik was nog niet begonnen met rondkijken, zo druk had ik het...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

CiteerIk werd deze week op een nacht wakker midden in een nachtmerrie

Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Ik kan niet komen :( :( :(
Met vriendelijke groeten
Peter

martintje

hahah Herkenbaar Luc,ik heb regelmatig dromen dat we op een expo komen, en dan blijkt het zondag 3 uur te zijn, of we hebben niks bij ons, of alles is nog leeg als de deuren open gaan :)
Mvg Marty


Johnnytrein

Martin, dat heb ik nu ook meer en meer. ::)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

cyberbeast

Citaat van: doomslu op 23 oktober 2012, 12:05:22 PM
Ik werd deze week op een nacht wakker midden in een nachtmerrie (echt waar!): we waren één uur voor het sluiten van de expo en ik was nog niet begonnen met rondkijken, zo druk had ik het...  :-\

Troost je, ieder jaar organiseer ik ook een 3-daags evenement waar ik werkelijk niks van zie. :p
 

René

Citaat van: milocomarty op 23 oktober 2012, 12:59:08 PM
Droom meer van mooie vrouwen  ;) ;D

Als ik dan toch moet kiezen, liever dat. Alhoewel...... dromen zijn bedrog.

Die transportoperatie vanuit Olland gaat wel lukken. Vrijdag gaan we allemaal naar het Zuiden rijden.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kris

Zolang ze hun bier maar thuislaten ... :)

Havoc

Citeertussendoor nog even kijken of ik een heel zelfbouw tramlokkie in elkaar kan blaffen

Kan je daar eens een workshop van geven? Lijkt me een leuke manier om aan modelbouw te doen :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

René

Citaat van: evan op 23 oktober 2012, 19:51:17 PM
Lap een ware invasie 8)

Geen nood, we komen niet in groene voertuigen en op zondag gaan we weer terug.   ;D

@Kris: ik ben dol op Belgisch gerstennat maar we kunnen best wel het beter bier uit ons land meenemen.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl