Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

doomslu

Niet te vergeten (en ook om deze kalender even te testen  ;) )
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

En op welke manier kunnen we dan iets bij op de kalender krijgen Luc?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Metpetergaathetbeter

eventjes ook de kalender bekeken, zelfs als eens nieuwgierig geweest of mijn verjaardag erop stond  :-[ ;) ja inderdaad hij stond er reeds op met een aantal anderen, maar toch vastgesteld dat in januari een aantal mensen vergeten waren  (misschien vergat ik er ook een aantal, bij deze sorry :-[) Bert Baureihe103  13 jan, Gerolf 28 en Bellejt 31 jan. misschien eens aanvullen ?

Groeten Peter ;)

in het verleden stuurde ik ook als eens die Benelux-kalender bij jaardagen (of was het ene van 3rail) als model


Metpetergaathetbeter

bij INDEX, kalender staat op het ogenblik :  Een gebeurtenis in de kalender posten
Als de kalender beschikbaar is op een forum en gebruikers permissie gekregen hebben om kalender gebeurtenissen te posten, zullen gebruikers een 'Nieuwe gebeurtenis' kunnen posten in de kalender, Door Kalender te selecteren in het hoofdmenu van het forum, gevolgd door 'Nieuwe gebeurtenis' in het kalender venster. Als de optie aangezet is zullen gebruikers ook de mogelijkheid hebben om gewoon de dag van de maand te selecteren om een gebeurtenis te posten op die dag. Als extra (als de gebruiker de juiste permissie heeft) kunnen ze een Link aan de kalender zien, onderaan elk topic. Als gebruikers deze link selecteren kunnen ze een gebeurtenis posten in de kalender gelinkt aan het topic dat ze aan het bekijken waren toen ze de Link aan de kalender link selecteerde.

Misschien een woordje kritiek misschien verjaardag in een kleur, gebeurtenis in een ander kleur want ik heb de indruk dat de vakjes van de verjaardagen en of gebeurteniseen snel vol zullen staan !

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: SuSke op 29 augustus 2012, 22:31:07 PM
En op welke manier kunnen we dan iets bij op de kalender krijgen Luc?
Voorlopig zijn we er nog niet uit of we dat vrij gaan geven, of dat er zich iemand mee gaat bezighouden...
Beiden hebben voor- en nadelen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Er is besloten om de kalender vrij te geven, bij wijze van proef.
Het spreekt voor zich dat het hier gaat om evenementen in het kader van onze hobby.
De admins behouden zich het recht voor om ongewenste/ongepaste items te verwijderen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

De kaarten in voorverkoop voor de Expo hebben wat vertraging opgelopen.  :(
Ren deze week nog niet naar de handelaars!

Je kan de kaarten over een week of zo bij de volgende handelaars verkrijgen aan 10 €:

Het Spoor
Van Biervliet
Dream Collection
Treinshop Olaerts
Jocadis
Modelbouw verschooten
Art of Modelling
MTE Blankenberge

Nederland: Marnan.eu
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#8
schijnbaar een veranderd zijnde  Art of Modelling (is dat die nieuwe zaak die maar beperkt open is in Gent?) tov wat in MSM (daar Minitair)gepubliceerd werd !
Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 september 2012, 21:47:23 PM
schijnbaar een veranderd zijnde  Art of Modelling (is dat die nieuwe zaak die maar beperkt open is in Gent?) tov wat in MSM (daar Minitair)gepubliceerd werd !
Groeten Peter ;)
Art of Modelling en Minitair zijn bedrijven van dezelfde persoon, onze vroegere hoofdredacteur, Nico.
Is inderdaad die nieuwe zaak in Gent, maar vooral een internetwinkel en een uitgeverij!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

2012

zie ik nu ni goe of wa is da met mij, maar ik vind de dag da doorgaat ni terug in deze topic zunne  :-\


doomslu

 ;D

Je kan ook hier: www.modelspoormagazine.com of hier www.modelspoorexpo.com kijken, of een van de laatste Modelspoormagazines openslaan...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

he jammer, er is dat weekend geen deelnemer jarig, had wel trek in een stukkie taart  :)
Mvg Marty

ToThePoint

Citaat van: martintje op 09 september 2012, 22:50:44 PM
he jammer, er is dat weekend geen deelnemer jarig, had wel trek in een stukkie taart  :)

Taart ? Ja da wil ikke ook wel, met kriekskes aub.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI