Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

janjozef

Och ja we zien ze graag komen, maar ook graag gaan, de tijd tussenin daarentegen ???  ;D

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steam.N

Citaat van: Kris op 23 oktober 2012, 20:44:33 PM
Zolang ze hun bier maar thuislaten ... :)

;D ;D ;D

Kris, zou dat wel écht bier zijn ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OMC

Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Martin Welberg

Jakkes an de zoete belgische meuk  ;)

Gerolf

Citaat van: René op 23 oktober 2012, 21:22:21 PMwe kunnen best wel het beter bier uit ons land meenemen.
Tja, veel plaats neemt dat niet in  :D  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

@doomslu,

Bestaat er geen mogelijkheid (in de toekomst) voor mensen die de beurs 2x(2dagen)bezoeken  een tegemoetkoming(korting) te krijgen (ik kocht reeds een kaart maar als alles niets tsskomt  zou ik de beurs wel 2 dagen (willen) bezoeken, zodoende heb ik de 2 dagen al een tijd om een klapke doen en een natje te nuttigen en rustig de tijd alles eens relaxed te bekijken (en misschien wel wat te kopen)

Groeten Peter ;)

martintje

Luc, ik zie ook pas wat er op Ontraxs heeft gestaan als ik de foto's achteraf bekijk  :)  dus dat is meer werkelijkheid bij een gemiddeld evenement dan een nachtmerrie.
Hmm, dat bier, waarom denken mensen toch altijd dat de smaak die ze gewend zijn per definitie ook beter is  ??? , het blijft smaak, en ik zeg ook niet dat Belgen geen smaak hebben, ik vind alleen hun bier niet te zuipen  :)  geef mij maar een gewoon beugeltje.


Johan, ik weet niet of ik nog genoeg blaf overheb dit weekend, maar er zitten nog wel een paar anderen die wat aan styreenbouw doen, ik ben deze reis meer van het gastheerschap , ouwenelen en mijn keel nathouden  ;D
Mvg Marty

Ronald

Citaat van: martintje op 24 oktober 2012, 13:56:55 PM
...ik ben deze reis meer van het gastheerschap , ouwenelen en mijn keel nathouden  ;D

Zoals altijd dus? ;D ;D :) :) ;) ;)

marc goovaerts

Op Luc's nieuwsbrief gelezen dat oude MSM-nummers er aan 5,00 euro per stuk verkocht zullen worden.
Ik heb dus twee jaar te vroeg mijn collectie vervolledigd  :-[

itchy

Citaat van: marc goovaerts op 24 oktober 2012, 22:56:50 PM
Op Luc's nieuwsbrief gelezen dat oude MSM-nummers er aan 5,00 euro per stuk verkocht zullen worden.
Ik heb dus twee jaar te vroeg mijn collectie vervolledigd  :-[
Ook oude spoorwegjournaals?  :P
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Steven123

Kan iemand mij vertellen of er de vorige jaren op de expo losse parts (spoor 1) werden te koop gesteld?
Ik ben namelijk aan het uitkijken voor locomotief-wielen in metaal.  (Ik kan zelf enkel hout en kunststof bewerken op m'n draaibankje.)

Alvast bedankt,
Groeten Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook


Michael

Citaat van: milocomarty op 25 oktober 2012, 12:51:42 PM
Ben d'r bijna klaar voor...

Martin, laat dat bijna weg en dan..... ben je onderweg naar Mechelen. Succes tot zaterdag. ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steven123 op 25 oktober 2012, 12:46:22 PM
Kan iemand mij vertellen of er de vorige jaren op de expo losse parts (spoor 1) werden te koop gesteld?
Ik ben namelijk aan het uitkijken voor locomotief-wielen in metaal.  (Ik kan zelf enkel hout en kunststof bewerken op m'n draaibankje.)

Alvast bedankt,
Groeten Steven

Ik dacht dat al eens tegekomen te hebben maar of het in Mechelen was dat weet ik niet meer zeker, niet dat ik zoveel beurzen bezoek, maar misschien vind je wel onderdelen bij pb messing (of is die enkel in de kleinere schalenbezig)?

Groeten Peter ;)

Trouwens vergeet de MSM meet en greet niet om 14 uur (trouwens jij niet allleen)

Ernst Jorissen

#149
Hallo.

We hebben de eerste wagen ingeladen.
Morgen vroeg nog een en dan naar Mechelen.

Dus tot morgen.
Ik hoor het wel.

Groeten Ernst......................................
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland