Problemen met en vragen over het nieuwe forum

Gestart door doomslu, 26 augustus 2012, 12:17:55 PM

erik50

Ik ervaar maar één probleem en dat is dat ik steeds mezelf terug moet aanmelden.
Nu heb ik dit probleem ook met andere forums de laatste tijd? ???
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

dgrr57

Citaat van: erik50 op 28 augustus 2012, 16:28:45 PM
Ik ervaar maar één probleem en dat is dat ik steeds mezelf terug moet aanmelden.
Nu heb ik dit probleem ook met andere forums de laatste tijd? ???
Cookies aanvaarden ?

Baureihe 103

#62
Citaat van: doomslu op 27 augustus 2012, 21:05:41 PM
Citaat van: Baureihe 103 op 27 augustus 2012, 20:56:46 PM
Ik moet nog wel wennen aan de nieuwe opzet.
Wel jammer dat je via de oude link niet automatisch naar de nieuwe website
wordt gelinkt.

In het board weatheren mis ik verschrikkelijk veel topicjes klopt dat?
waaronder die van mij.

Groetjes Bert
Dag Bert, als je me de juiste zoekterm geeft voor het bewuste draadje is dat zo meteen gefikst!

Ahum beste Luc,

U denkt ik ga die malle hollander eens lekker op de kast jagen.
Mooi maar daar trappen wij niet in hoor ;)
Al de draadjes staan in het archief waar ik niet in kan kijken.
Ik zou je dus wel een linkje willen geven maar dat kan ik dus niet.

Groetjes Bert.

Pas maar op u krijgt van mij in Mechelen een alcohol vrij belgisch biertje :P
Bestaat er een andere hobby.

chef garde

Bravo!  Even wennen in het begin, maar dat lukt wel.  Ook het pasfoto'tje of "avatar" vind ik best plezant gevonden.


Metpetergaathetbeter

@baur.103 Bert,

het is Luc niet gelukt je op de kast te jagen, maar ik heb alvast de indruk dat hij je op de salontafel kreeg ! :D

Groeten Peter ;)

doomslu

#65
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 augustus 2012, 19:36:51 PM
@baur.103 Bert,

het is Luc niet gelukt je op de kast te jagen, maar ik heb alvast de indruk dat hij je op de salontafel kreeg ! :D

Groeten Peter ;)
Het was het proberen waard hé.  ;D

Alle gekheid op een stokje: ik moet het bewuste draadje zoeken om het te voorschijn te kunnen toveren. Dus vraag ik steeds aan de mensen die draadjes zijn kwijtgespeeld: "bezorg me een zoekterm".
Ik zal eens proberen met "baureihe"... wie weet...

[edit] Heb er enkele teruggevonden en verplaatst...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Baureihe 103

Hallo Luc,

Zie je wel dat je het weet hoe het moet.
Ik ben al weer wat gelukkiger maar het zijn ze bij lange na niet allemaal,
toch zonde van al het werk  :'( . Ik denk dat u als goeierd van het forum nog meer
uw best gaat doen. :D

Alvast bedankt Bert. :-*

Beste Peter,  >:( ;)
U speelt met vuur, ook u ga ik nog eens op korte termijn tegenkomen.
Let op als u iemand met een salontafel op de beurs in Mechelen
ziet lopen. Ik zou dan maar snel vort maken ;D

Groetjes Bert

Bestaat er een andere hobby.

just4fun

Misschien een onozle puntje, maar kan de datum niet gezet worden in 'Europees' formaat?
Ik bedoel DD maand JJJJ en niet maand DD, YYYY.
Paul

Metpetergaathetbeter

#68
@ Bert

Volgens mij zal het dan toch een exemplaartje zijn van de IKEA, want met een degelijk exemplaar zie ik je niet heel de dag rond lopen, ik ga in ieder geval toch maar uitkijken voor een Ned.gezeldschap met iemand met een witte sweater ! ::) ;D
Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: just4fun op 28 augustus 2012, 21:25:27 PM
Misschien een onozle puntje, maar kan de datum niet gezet worden in 'Europees' formaat?
Ik bedoel DD maand JJJJ en niet maand DD, YYYY.
Paul
Niet moeilijk, blijkbaar.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun


prulleman

het is wel even wennen maar ik denk dat het nieuwe forum een stap vooruit is. archiefdingen kun je raadplegen via de zoekfunctie, dat gaat heeeeel goed. ik had wel graag de rubriek "ooit zal het klaar zijn" niet in het archief gezien, behalve draadjes waar al heel lang niet meer op gereageerd is. sommige draadjes lopen al lang maar zijn daarom niet dood, bv Margaaz, Zwitsers baantje is nog lang niet dood of af. nog een paar jaar te gaan (op tgemakske). kunnen dergelijke draadjes overgehevelt worden?

doomslu

Citaat van: prulleman op 30 augustus 2012, 11:12:08 AM
het is wel even wennen maar ik denk dat het nieuwe forum een stap vooruit is. archiefdingen kun je raadplegen via de zoekfunctie, dat gaat heeeeel goed. ik had wel graag de rubriek "ooit zal het klaar zijn" niet in het archief gezien, behalve draadjes waar al heel lang niet meer op gereageerd is. sommige draadjes lopen al lang maar zijn daarom niet dood, bv Margaaz, Zwitsers baantje is nog lang niet dood of af. nog een paar jaar te gaan (op tgemakske). kunnen dergelijke draadjes overgehevelt worden?
Aangezien ik nu een methode heb gevonden gaan we dat vanavond doen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

Probleem :

ik vind het jammer dat als je kiest "ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" je niet op de laatste aanvulling in het topic terechtkomt maar aan het begin.Je moet dan telkens gaan zoeken wat de eigenlijke aanvulling is na je laatste gelezen deeltje..Op andere fora is het zo dat als je de topictitel aanklikt je direkt naar het laatste gelezen berichtje gaat.Je ziet dan automatisch wat er is bijgekomen.

MickeyMouse

Brengt klikken op het 'nieuw'-icoontje je niet meteen naar de juiste plaats?

Geert