Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MARKLIN te verkopen

Gestart door jossebe2000, 15 december 2005, 19:03:54 PM

FREMO e.V. - afd Belgiƫ

Hallo,

Wat betreft de " Z " schaal, weet ik dat deze vooral geapprecieerd wordt door de dames[?]

Raar maar waar [B)]

Wie kan mij hierover eens een goede uitleg over dit feit geven[?]

??n van de vrouwelijke forumleden[?]

Van harte

Fremo e.V. - Afd Belgi?
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Havoc

citaat:
Wie kan mij hierover eens een goede uitleg over dit feit geven


Omdat het niet zoveel plaats vraagt waarschijnlijk. (gok, ik heb wel z maar geen vrouw bij de hand...)

citaat:
??n van de vrouwelijke forumleden


Hebben we er wel ??n?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jordey

Mijn vrouw vindt modelspoor ook leuk en helpt ook met uitdenken van plannen landschappen, aankoop van locs en scenery etc. (En beperken van aankoop van locs[:(]). Maar Z vindt zij niet interessant. Ze houdt denk ik liever van de middelmaat[:)].

Frans HOOYBERGHS

Weer veel opgeklopte speculatie denk ik. Als we van speculeren speculaas konden maken, konden we tenminste nog een koekje eten.

Johnnytrein

Op de website van M?rklin NL staat een link ter ontkenning dat M?rklin te koop zou staan. Dit artikel is wel in het Duits. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kedeng Kedeng

Dit staat op de website van DE-PIJL

M?rklin - leveringsproblemen
Uit goede bron hebben wij vernomen dat het bedrijf dat instaat voor de productie van schilderingen in beperkte oplages, het momenteel zeer moeilijk heeft. Zoals sommigen reeds weten, worden deze klein-serieproducties uitbesteed en niet door de fabriek van M?rklin uitgevoerd. Eerst werd de productie van de reeks 55 in speciale uitvoering voor Van Biervliet reeds voor onbepaalde tijd uitgesteld omdat eerst de levering van de speciale series voor Luxemburg moesten afgerond worden. Hoelang dit kon duren was niet met zekerheid te zeggen. Daarnaast heeft de nieuwe schildering van de reeks 59 vertraging opgelopen. Deze variant had eind dit jaar in de winkel moeten liggen. Of dit nog gehaald wordt is niet met zekerheid te zeggen. De handelaars maken zich terecht ongerust. Tot slot hebben we vernomen dat het bedrijf, dat verantwoordelijk voor de beperkte series, in moeilijk papieren zit en vermoedelijk haar faillissement moet aanvragen.

Dus het is marklin niet die in de problemen zit