Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Amerikaan komt klaar !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 03 augustus 2012, 21:14:23 PM


Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Hmm, is dit normaal?



nee,diesel![:D]
Groeten Peter[;)]

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter


Paulogic

[:D]
Effe beeld freezen in het midden van het eerste filmpje... krijg je een redelijk mooi
scenery beeld voor een minibaantje - overweg, huisje toe aan restauratie, wat groen en
nostalgische loc's, huisje meer naar links, de betonnen weg met lijnen en vlekken,...
(wedstrijd 2014)

Voor het geluid moet je dan zelf zorgen... kreun, joehoe, o my god (Eddy Wally),...[}:)]
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Hij had beter zijn camera op een statief gezet. Nu wordt je zeeziek... [xx(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Die man is volgens mij een buitenaards wezen dat nog nooit een trein gezien heeft.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

't is niet bij die ene keer gebleven !
http://www.dumpert.nl/mediabase/2244121/d026cc3e/treinspotter_krijgt_orgasme.html
Groeten Peter[;)]


Daar kun je wel een eindje voor de slagbomen staan. Is moeilijk te tellen, maar met zo'n 80 wagons heb je toch een trein van een paar km.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door conducteur

Die man is volgens mij een buitenaards wezen dat nog nooit een trein gezien heeft.



Ik ken plaatsen waar veel mensen samen troepen rond een groot grasveld.
Daarop staan nog eens 22 mensen die tegen een bol trappen. En als de bol in een van de kaders langsheen dat plein belandt, hebben ze daar net dezelfde reactie. :p
Amerikaanse reactie natuurlijk in het filmpje ma leuk dat hij zijn hobby beleefd op die manier. Hij doet er niemand kwaad mee.
 

Gerolf

Inderdaad jammer genoeg niet op statief [xx(] Maar wel een mooi onderwerp om te filmen [8D]
Zo "enthousiast" reageren - heel vreemd [:0] - mijn vrouw vroeg zich af naar wat voor soort film ik aan 't kijken was [:D] [:D]
Nu ja, datzelfde vraag ik me ook wel eens af wanneer zij naar Sharapova kijkt [}:)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

2012

citaat:
Geplaatst door doomslu

Hij had beter zijn camera op een statief gezet. Nu wordt je zeeziek... [xx(]



das stap ??n, en voor de rest zijn mond gehouden zodat hij nadien nog meer kon genieten van de geluiden.... nu hoor je enkel zijne eigen zever ...

tsjoektsjoek

Mijn voorkeur gaat uit Sharapova
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door tsjoektsjoek

Mijn voorkeur gaat uit Sharapova


Stilstaand en zonder geluid dan wel...

Metpetergaathetbeter

misschien toch maar liggend en met geluid!
Groeten Peter[;)]