... Sint-Maarten... schrootverwerking... in progress

Gestart door mnieuwlaet, 27 juli 2012, 17:35:10 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krisds

zeer mooi resultaat, ik ben benieuwd naar het vervolg.


GVL


mnieuwlaet

Tijdens mijn opleiding toch nog tijd genomen om te ontspannen, wat heel belangrijk is) en dit is het resultaat.
Terrein achterzijde loods is redelijk gevorderd, ook de betonnen muur langsheen de loods.
Het aanzicht van de brug, onderdoorgang schiet ook op.
Hieronder de resultaten.




OlivierV

De betonnen muur langs de loods vind ik erg geslaagd!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

#261
Ik ook , evenals de vloer ( van welk materiaal heb je die gemaakt??) , knap hoor Maarten. ;)

mnieuwlaet

de vloer van de werkputten is gemaakt van goover models bouwplaat, de vloedr van de werkplaats in architectenkarton soms aangevuld met zelf gesneden strips van de vloerbouwplaat van goover models.
Natuurlijk moet dit alles de nodige laagjes verf en verwering krijgen.

mnieuwlaet

voila het is vakantie en wat doe je dan... een beetje verder doen, ervaring opdoen aan de scenery van mijn baan.









Gisterenavond nog een beetje verder gedaan maar daar moeten nog foto's van getrokken worden.
De laatste twee foto's zijn de brandstoftanks voor de diesellocs, de tankinstallatie moet nog helemaal afgewerkt worden.

mnieuwlaet

nog een beetje verder gedaan met het landschap in de hoek rond de TW en de boerderij.
hierbij enkele fotoresultaten en aan iedereen een leuk eindejaar gewenst.















Voila dat is het tot nu toe, zoals je ziet moeten er nog vele details geplaatst worden ook het grote hoofdspoor moet nog beddingen ballast krijgen.  Alles op zijn tijd zeggen ze dan.


centauri167


Michael

Ik word verblind door die mooie cityrail :) :) :) :) zucht wat is dat tweetje toch mooi.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

centauri167

Citaat van: Michael op 24 december 2014, 23:20:17 PM
Ik word verblind door die mooie cityrail :) :) :) :) zucht wat is dat tweetje toch mooi.

+1, wou dat ik er ook eentje had, maar wie kon enkele jaren geleden denken dat Jocadis zou verdwijnen ...

RD25

Maarten, goede ideeën en goede werk.  ;) ;)

Blijf dit doen , en bedankt voor het meedoen.  8)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

mnieuwlaet

nog even verder gewerkt aan een schuur voor de boer zijn materiaal, heeft nog verwering en extra inkleding nodig, ook de dichtste woning is geschilderd en de verwering is op komst.







Voila ik ga nog een beetje verder werken, de boerderij heeft nog een dak nodig en een te bouwen dierenstal (koetjes en kalfjes  ;))

Modelbouw en studeren gaan eventjes toch prima samen.