Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Bericht voor abonnees met domicili

Gestart door doomslu, 23 juli 2012, 21:41:02 PM

doomslu

Sinds 1 maart 2012 is Meta Media Groep de uitgever van Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal, en niet meer Think Media Magazines.

Sindsdien is betalen via domicili?ring niet meer mogelijk.

Wij nodigen onze abonnees vriendelijk uit om verlengingen van abonnementen te betalen door overschrijving op rekeningnummer
IBAN: BE 54 7330 5583 9997 (MSM) of BE43 7330 5584 0001(SJ)
BIC: KREDBEBB

Op naam van
Meta Media Groep bvba
Hekkergemstraat 31
9260 Schellebelle

De administratie
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Luc,
Wordt er nog steeds bij beeindiging een verwiitiging en een uitnodiging voor betaling bij het laatst betaalde nr meegestuurd ?

groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Luc,
Wordt er nog steeds bij beeindiging een verwiitiging en een uitnodiging voor betaling bij het laatst betaalde nr meegestuurd ?

groeten Peter[;)]

Ja hoor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

@Luc: Heeft de uitgever al eens aan "zoomit" gedacht.Electronische rekeningen via de PC. Lijkt een stuk gemakkelijker zowel aan uitgevers kant als aan abonnee .Toch kostenbesparend ? allee ik begrijp de uitgever niet ! Kosten drukken is het motto en dan laten ze dit links liggen [xx(]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dgrr57

citaat:
Geplaatst door argilla

@Luc: Heeft de uitgever al eens aan "zoomit" gedacht.Electronische rekeningen via de PC. Lijkt een stuk gemakkelijker zowel aan uitgevers kant als aan abonnee .Toch kostenbesparend ? allee ik begrijp de uitgever niet ! Kosten drukken is het motto en dan laten ze dit links liggen [xx(]

Jij betaald Zoomit niet, inderdaad. Maar er moet toch iemand Isabel (uigever van Zoomit) betalen. Denk je niet [?] En dat is dan Meta Media Group. Zij moeten zien of het voor hen kosten besparend is [;)]

doomslu

Wat is Zoomit en wie is Isabel? [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

citaat:
Geplaatst door doomslu

Wat is Zoomit en wie is Isabel? [:I]

Zoomit is ontwikkeld door de firma Isabel

doomslu

Bedankt Patrick. Lijkt me iets te zijn als domicili?ring. Alleen geeft de website daarover geen duidelijk uitleg.
Ben benieuwd of dat systeem doorbreekt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

citaat:
Geplaatst door doomslu

Bedankt Patrick. Lijkt me iets te zijn als domicili?ring. Alleen geeft de website daarover geen duidelijk uitleg.
Ben benieuwd of dat systeem doorbreekt.

Met een domicili?ring heb je niets te zeggen. Het geld ga van uw rekening af en voil?.
Bij Zoomit krijg je een factuur in uw PC-banking (20 deelnemende banken) te zien. Als je op 'ok' klikt word de betaling gedaan.
Uw facturen worden dus elektronisch opgestuurd. Geen verloren post of zoiets (gebeurt regelmatig hier thuis [:(]).
Als je de firma betrouwd kan je zelfs zeggen : als de factuur binnenkomt, automatisch betalen. Maar je zie nog altijd uw factuur. Ze zijn een zekere tijd (12 of 18 maanden dacht ik) bewaard met uw pc-banking Je kan ze ook in pdf downloaden voor thuis te bewaren.

argilla

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door doomslu

Bedankt Patrick. Lijkt me iets te zijn als domicili?ring. Alleen geeft de website daarover geen duidelijk uitleg.
Ben benieuwd of dat systeem doorbreekt.

Met een domicili?ring heb je niets te zeggen. Het geld ga van uw rekening af en voil?.
Bij Zoomit krijg je een factuur in uw PC-banking (20 deelnemende banken) te zien. Als je op 'ok' klikt word de betaling gedaan.
Uw facturen worden dus elektronisch opgestuurd. Geen verloren post of zoiets (gebeurt regelmatig hier thuis [:(]).
Als je de firma betrouwd kan je zelfs zeggen : als de factuur binnenkomt, automatisch betalen. Maar je zie nog altijd uw factuur. Ze zijn een zekere tijd (12 of 18 maanden dacht ik) bewaard met uw pc-banking Je kan ze ook in pdf downloaden voor thuis te bewaren.



ING werkt met het systeem en, andere ook neem ik aan. Mijn elektra leverancier Elegant ( alsook luminus) en andere ook werken ermee, mijn brugpensioen ( ACV geeft een loonuittreksel via zoomit) werkt ermee, enz...enz...zeer betrouwbaar die zoomit.
De kosten weet ik niet maar van de kantoorhoudende direkteur van ING ( heeft een N -baan)heeft me vertelt dat de kost per klant lager ligt op jaarbasis gezien.

Misschien Luc is inlichtingen vragen ??? Vragen staat vrij en kost niets.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Thommy

citaat:
Geplaatst door doomslu

Sinds 1 maart 2012 is Meta Media Groep de uitgever van Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal, en niet meer Think Media Magazines.

Sindsdien is betalen via domicili?ring niet meer mogelijk.

Wij nodigen onze abonnees vriendelijk uit om verlengingen van abonnementen te betalen door overschrijving op rekeningnummer
IBAN: BE 54 7330 5583 9997 (MSM) of BE43 7330 5584 0001(SJ)
BIC: KREDBEBB

Op naam van
Meta Media Groep bvba
Hekkergemstraat 31
9260 Schellebelle

De administratie



dus gewoon begunstigde in de domiciliering veranderen?
Greetz

Thommy

argilla

De voordelen van Zoomit :

   U betaalt zelf uw facturen in ??n klik
   U bepaalt steeds zelf welke documenten u elektronisch ontvangt
   U kunt uw documenten afdrukken en bewaren
   U kunt uw factuur nog steeds in meerdere keren betalen: de eerste keer via Zoomit, de volgende keren via de klassieke Home'Bank-betaling.

   Lees meer over Zoomit
   Ga naar de Zoomit-demo
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15