Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Michael

Citaat van: doomslu op 15 september 2014, 08:50:54 AM
Citaat van: Michael op 14 september 2014, 11:37:03 AM
Jean langzaam maar zeker wordt het één geheel, prachtig als je dit onder je hand tot stand zier komen, succes.
Nog 4 weken....... en dan kunnen wij al dat moois aanschouwen. :D :D :D
Héla gij, de Jean niet zenuwachtig maken hé. Het is nog 33 dagen, dat is bijna 5 weken.  ;)

Nee niet zenuwachtig maken maar wel zorgen dat hij niet teveel uitrust. ;) ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 15 september 2014, 18:54:22 PM


Nee niet zenuwachtig maken maar wel zorgen dat hij niet teveel uitrust. ;) ;) ;)
Michael, niet ongerust worden naar verluid doet hij dat op zijn werk !  ;D

Groeten Peter ;)

Steam.N

@Peter: Hey How, snoodaard  >:( >:( >:(
Mij zo zwart maken ... jij, onwetende ... ;D
Er zijn mensen die de smileys niet lezen !
Enfin, mijn werkomgeving weet beter !  Ik hoef me niet ongerust te maken over die negatieve sfeermakerij ...

@Michael, onvoldoende rust leidt tot een totale ondergang.
En dat wens je ook niet, hé  ;)
Dus hou ik mijn gezond evenwicht aan: dagelijks drie-vier uurtjes slapen, twaalf uurtjes werken voor de baas, wat tijd voor eten en nieuws, en de rest wordt aan de minibaan besteed.
En hopen dat ik gezond en wel, én met een afgewerkt baantje, in Leuven verschijn  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Deze avond gewerkt aan de laatste daksectie van de spoorkap.
De profieltjes die ik gisteren schilderde, zijn gelijmd, en wat ik nog nodig heb om de boel af te werken, kreeg nét een laagje verf.
Nachtje laten drogen, morgen lijmen, en het geheel een verf-correctie geven.
Dan blijft alleen de frontgevel (al anderhalf jaar af, en ondertussen al wat beschadigd) nog bij te werken, en aan te passen aan de kap.
Ook dit "gebouw" geraakt stilaan af ...

Servootjes zijn onderhanden genomen, en hebben een terugkoppel-draadje gekregen.

Dus nu tijd om verder te werken aan de basisplaat van het stationsgebouw.
Heb daar verdraaid al wat mee gesukkeld ... maar stap voor stap krijgt het zijn juiste vorm ...

Redelijk wat gepiekerd over de bedrading van de module.
Alles begint wat uit te klaren, dus hopelijk kan ook déze horde deze week genomen worden ...
Duimen !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

#4009
Laatste spurt voor de spoorkap :



een werkje van lange adem ... maar het einde is nabij ... Gelukkig  :)
Als alles gelijmd is, worden alle randjes bijgeschilderd.
Het wordt een lange slab, maar ik ga die verstijven met een staaldraad aan beide lange kanten.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

een korte jump om zodoende als eerste over de meet te komen !  :)

ziet er alvast fraai uit !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 15 september 2014, 19:40:39 PM

dagelijks drie-vier uurtjes slapen

de rest haalt hij s'nachts in, en mij dan beschuldigen van negatieve  sfeermakerij  ;D

Groeten Peter ;)

Steam.N

ZZZZZZzzzzzzzz .....  Mmmmhhhh ? ? ?  ... Ahhh jaaahhh ... 'k mag nog niet slapen ....
Straks eens aan Peter vragen wanneer het best past ...  ;D ;D ;D
Je blijft een snodaerdt, Pedro  ;)

Ikke hier mij uit de naad werken ...
Nu even bezig met wat afwerking aan de loods ... en stukje scenery ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#4013
Citaat van: Steam.N op 22 juni 1974, 00:43:03 AM

Je blijft een snodaerdt, Pedro  ;)


en de meisjes vroeger en de vrouwen nu vinden mij allemaal zo'n ne lieve jongen, je schat mij gewoon verkeerd in ! En eigenlijk antwoord ik enkel op wat jij op papier(forum)zet !

Groeten Peter ;)

PS zond je een pmke!  :D

Metpetergaathetbeter

ondertss je antwoord gelezen  ;)

groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#4016
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

da was in den tijd dag ge uwen kop nog onder een rok mocht steken voor u te verstoppen .
als je dat nu doet pakken ze je op of krijg je een oorveeg
of het loopt af zoals dit dat kan ook nog

https://www.youtube.com/watch?v=rq2s8-LrEzU

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

#4018
ik begrijp jullie jaloezie en het is U beiden vergeven !  ;D (ik heb mijn schrijffout verbeterd mr. Chrisrail)Bolje nu VD

Groeten Peter ;)

Chrisrail

#4019
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }