Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Steam.N

#930
Morgen kan ik beginnen aan de bovenstrook bakstenen.



Er zullen toch meerdere dagen nodig om deze muur af te werken ...
Stukje per stukje  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modeltreinbart

Stukje per stukje zo eet je Maredsous .  :P
Maar geleidelijk aan loont de arbeid.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Steam.N

Citaat van: modeltreinbart op 14 april 2013, 23:30:34 PM
Stukje per stukje zo eet je Maredsous .  ...
Geen ervaring mee, Bart.
Kaas is helemaal niet aan mij besteed.  (maar ik gun het diegenene die het smaakt, natuurlijk  ;) )
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

[Off-Topic]

Citaat van: Steam.N op 15 april 2013, 07:39:16 AM
...Kaas is helemaal niet aan mij besteed...

En ik die dacht dat ik alleen op de wereld was...  ...mijn maag keert al als ik aan kaas denk, laat staan dat ik die moet ruiken...  :( :( :(

[On-Topic]

Terug goed bezig!  Het wordt wel steeds moeilijker om op je snijmat je centimetertjes te zien  ;)
Groetjes, Peter


Steam.N

Citaat van: PeterC op 15 april 2013, 10:22:22 AM
...mijn maag keert al als ik aan kaas denk ... 
En nu heb je je klavier bevuild met dat vies woord  "k@$#%s" ;)

Citaat van: PeterC op 15 april 2013, 10:22:22 AM
...Het wordt wel steeds moeilijker om op je snijmat je centimetertjes te zien ...
Gelukkig gebruik ik die aanduidingen practisch nooit.
Als snijmat is het echter nog perfect bruikbaar.
Je ziet dat ik met die mat een intense relatie heb: lidtekens van intens genot   ;D ;D ;D 
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Blijf het een prachtig projekt vinden, chapeau !

Kautenbach

ik drink een maredsous op de goede afloop, ik zet em vast klaar ;) ik blijf erbij (hint hint hint) oktober 2014 zou een goeie datum zijn om het geheel te showen Jean.

modeltreinbart

Lidtekens van intens genot ???
Jean je bent een sadomasochist met de snijmat.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Peter

Blijft inderdaad een fantastisch projekt om te volgen.
Alleen ......geen kaaseter: Foei
Een lekkere kaasschotel of gewoon een Belgische kaas (waarom niet? keuze genoeg) vor bij de boterham. Lekker ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Citaat van: Peter op 15 april 2013, 13:39:59 PM
... Een lekkere kaasschotel of gewoon een Belgische kaas (waarom niet? keuze genoeg) vor bij de boterham. Lekker ...
Peter, ik laat die vieze schotel (ver van mij) aan mij voorbij gaan  ;)
Dan heb je zelf een stukje meer  ;D


Deze avond nog eens een spurtje doen, en proberen de tweede lange muur af te werken.
Nog 6 raambogen puzzelen, en 8 muursecties bóven die bogen metsen.
Dan de extra baksteenlaag die vooruitspringt.
Wie weet, met een beetje geluk en het thuis niet te drukjes blijkt, geraak ik er ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Oei Jean... en ze zeggen hier allemaal dat jij net veel kaas hebt gegeven van modelbouw, toch?

Cheese, t'is een grapje he  ;D
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

#942
Het gaat traagjes ...
Ben aan mijn laatste raamboog bezig.

Hopelijk zodadelijk nog baksteen-secties boven een deel van die ramen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Citaat van: Steam.N op 16 april 2013, 16:19:28 PM
... Nog 6 raambogen puzzelen, en 8 muursecties bóven die bogen metsen.
Was nét te hoog gegrepen:
de raambogen zijn gedaan, alsook drie baksteen-secties.
Dus programma voor deze avond:
- de 5 overblijvende muur-secties
- de extra baksteenlaag die vooruitspringt.

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railrunner

En je blijft maar bezig.  Soms vraag ik me af vanwaar je je tijd haalt.  Kom momenteel niet aan modelbouw toe.