Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De beste wensen

Gestart door eric, 14 december 2005, 07:58:22 AM

bartie

Hey,

aan iedereen de beste wensen voor 2006 en dat er voor iedereen enkele modelspoordromen mogen uitkomen. (niet allemaal want anders hebben we niets meer om naar uit te kijken)[:)].

Bart.

tonycabus

Helaas kan ik jullie -mijn vrouw is reeds een maand in een ziekenhuis- niet de hele dag in de gaten houden[;)]
Wel dank voor de lovende woorden! Ik had misschien wel een flinke vinger in de pap voor het tot stand komen van dit forum, toch is het hoofdredacteur Dirk Melkebeek en zijn rechterpolleke Nico Monnoye aan wie we het te danken hebben. En niet te vergeten al de moeite die Jochen Scheire deed om het in deze vorm te krijgen.
Jullie dienaar blijft jullie oppassen[:D]

Maar geef nu maar eens rustig toe dat een forum niet alleen maar uit een moderator-administrator bestaat, maar nu reeds uit bijna 500 leden, en die maken het tot wat het is. De ene al beter dan de andere, maar toch met de beste bedoelingen.

Bij het einde van dit 'boekjaar' zou ik JULLIE ALLEMAAL daarvoor willen danken! We hebben een goed forum: HOUDEN ZO!

Mijn beste modelbouw- en andere wensen aan iedereen, aktief of passief forumlid, maak er wat leuks van in 2006, wij doen ook ons best!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

mark7758

Ik zal het simpel houden.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Gerolf

Dat is nu eens mooi kort samengevat, maxim! [:D][:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

argilla

Aan alle forumleden en hun gezin de Beste wensen voor het nieuwejaar

aan Tony Beste Wensen en veel sterkte maat!! Wij  duimen voor U . Uw vrouw  een spoedig en algeheel herstel ![:)]

aan de redactie van MSM: Beste wensen en bedankt voor ons lijfblad

NOG VEEL SPOORS PLEZIER VOOR DE HELE MENSHEID

ik wil in het bijzonder enkele mensen "bedanken" die mij geholpen hebben met de vele antwoorden op mijn vragen omtrent mijn diorama 0n30 ( zij weten zelf wel wie ze zijn)
Bedankt beste collegas spoorders voor uw hulp !!
---------------------------------------------------------------------
zeg altijd : zonder goede raad , geen goede daad [?][:D][8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

n/a

Bij deze dan PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG EN GEZOND 2006

Dieter

Ik sluit me aan bij de rest. Wat ik ga zegge is toch al gezegt! [:D]
De beste wense voor het komende jaar en geniet ervan!
En nie te zat h?![:o)]

Mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

matti

[:)]Beste wensen voor het nieuwe jaar [8D]
het zal een veelbelovend jaar worden denk ik . Reeks 51 eindelijk in serieproductie, maar ook de 41, en hopelijk nog veel,veel,veeeeel.... meer .

 [8]

wisselstromer

Beste wensen aan iedereen

dat 2006 een zeer goed (modelspoo) jaar mag worden

wim de wisselstromer
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

boke

Ook de beste wensen aan iedereen voor 2006! En specifiek voor onze hobby: dat we vooral veel plezier mogen beleven aan de nieuwigheden en weinig , als het kan, geen klachten over mankementen. [:)]
En wat ook belangrijk is... ook weer niet teveel nieuwigheden... Kwestie van de "modelspoorbegroting" ook gezond te houden! [;)]




Ferkelmaster


Namens het hele team: Henk, Leen, Tom, Rick en Sjaak...
Back on Track!🇬🇧/🇩🇪

rgp

Dag,

het beste voor 2006, een goede gezondheid (Tony, snel beterschap voor uw vrouw), geld genoeg voor de treintjes, en .... een pittig forum[:)]

Roland

Havoc

Nu begint de tijd er meer op te lijken. Voor allen een goed eindejaar en mag volgend jaar een creatief en succesvol zijn.

Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Het is moeilijk hier nog iets aan toe te voegen want eigenlijk is alles al zo?n beetje gezegd. Ik doe toch een poging...

Ik wens jullie en je familie in de eerste plaats een goede gezondheid, want dat is toch wel heel belangrijk.
Veel liefde en veel succes in alles wat jullie doen.
Uiteraard wens ik jullie ook veel plezier met de hobby, om het even op welke manier jullie die beleven. [;)]

Ik heb dit jaar dank zij jullie veel bijgeleerd. Ik hoop dan ook dat we mekaar nog veel mogen tegenkomen hier op dit forum in leerrijke en/of grappige discussies, zodat we nog veel plezier mogen beleven aan onze gemeenschappelijke hobby.

Van harte een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *