De beste wensen

Gestart door eric, 14 december 2005, 07:58:22 AM

eric

Ik ben misschien wel aan de vroege kant maar toch al een


Vrolijk Kerstmis en een Gelukkig Nieuwjaar!

Johnnytrein

Al wat ik julie verwensen [:I] kan voor 2006, een goede gezondheid en veel spoorplezier, eindelijk het model vinden [:)]waar je reeds lang naar zoekt. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

treinbeginner

Sluit mij volledig aan bij deze wensen.

 ook de beste wensen en ZEKER een goede gezondheid en veel werk(speelgenot)[:D]
 

Gerolf

H??l veel creativi-tijd [;)] voor allen in 2006, en genoeg middelen om die in te vullen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Ik wens jullie ook al het beste. En johnny hebt ge echt zo een slecht karakter dat ge ons als verwenst ???

Jan


Vrolijk Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

En van mij hetzelfde h? mannen(waar blijven de vrouwen??),de beste wensen voor 2006 en heel veel plezier in al wat jullie doen!!

svvander

Eerst en vooral een zalig Kerstfeest en mijn beste wensen voor het volgende jaar.
Veel speelplezier en een goede gezondheid.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Koen

Prettige feestdagen!
Moge 2006 een zeer vruchtbaar modelbouwjaar worden ?n hopelijk vinden volgend jaar er meer mensen de weg naar onze geliefde hobby (wat een stimmulans zou kunnen zijn voor onze fabrikanten).
Laat al jullie wensen in vervulling gaan!

Nooit te oud om te leren

Tom

Aan iedereen een vrolijk keridtmis en en gelukig nieuwjaar!
Dat voor iedereen 2006 weer een plezant modelbouw jaar mag worden, en dat we veel genot hebben met de treintjes.
Tom

ysbeer

Tja veel nieuws kan ik ook niet meer schrijven dus sluit ik mij aan bij alle goede wensen voor 2006 voor jullie allemaal.[:)][:)][:X]

sdbhg

Ik wens iedereen ook een vrolijk kerstmis en nieuwjaar toe.

2005 was voor mij het startjaar van onze leuke modelspoorhobby. Door het lezen van het forum heb ik veel bijgeleerd en ben ik begonnen met een fleischmann startset.

Moge 2006 een bloeiend jaar worden voor onze hobby !

vandomm

Voor iedere spoorder prettige kerstdagen en een voorspoedig
nieuwjaar met veel spoor-en modelplezier . Daarbij hoop ik dat
volgend jaar GEROLF PEETERS zijn verdiende onderscheiding
eens zal krijgen. Altijd korrekt en altijd to the point .Chapeau
en bedankt Gerolf .
Groetjes
Cees .

eric.vh

Prettige feestdagen allemaal.  
Eric
NMBS HO  2R-3R  III IV V

vandomm

Even iets rechtzetten. Natuurlijk is de hommage aan Gerolf Peeters
geen kerstwens , maar een nieuwjaarsgedachte , die bedoeld is voor alle mensen die zich inzetten voor de modelspoorder en die te talrijk zijn om hier op te noemen .Echter 1 persoon wil nog noemen nl. Tony Cabus die op alles zicht en controle houdt. Ook grote klasse .

Dat Gerolf uitermate vakkundige informatie levert (926 reakties) denk ik dat daar het iedereen wel mee eens kan zijn.
Resumerend kan ik  zeggen, dat ik als beginnend modelspoorder
al veel geleerd heb van het forum waarbij ik hier iedereen nogmaals bedank.
Cees .

Gerolf

Tony verdient uiteraard een stevig bloemeke, net als (in willekeurige volgorde) Janjozef, Wim, Peter, Peter, Guy, Guy, Johan, Jean-Luc, Nico, Johnny, Herman, Jos, Roland, Davy, Marc, Marc, Bart, ... en al diegenen die ik - niet opzettelijk - vergeten ben. Laten we hopen dat ze ook in 2006 een goed modeljaar hebben: dan hebben wij het ook [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw