Efkens de koppen/handen samen - Spoor 1 diorama

Gestart door Dirky, 16 juli 2012, 18:29:32 PM

Martin Welberg

Ziet er goed uit dat briefkasten.................persoonlijk vin'k het gras wat minder

Dirky

thx

de grasmat is er een van Busch voor H0. Ik gebruik die enkel om stukjes af te snijden om bijvoorbeeld begroeiing langs een gevel of tussen straatstenen weer te geven. Zou inderdaad voor een grasplein in spoor 1 geen goede keuze zijn...

Kees-Jan

Gaat deze passen Dirky:


Rolbrug by Rail-Kees, on Flickr


Rolbrug by Rail-Kees, on Flickr

45 bij 45cm groot.

mvg,

Kees-Jan


Dirky

tja... dat was niet echt voorzien  :)

Bits and Pieces;

Deze namiddag efkens een stuk ballustrade gemaakt:




kurt10002

Dirky,
Dat is een mooie balustrade. Heb jij daar ook soms een tekening van. Want k ben ook met spoor 1 bezig en zocht nog een mooie balustrade.

Kurt
Mag het ook iets groter zijn ?

Lid van MSC De Pijl
http://www.de-pijl.be/

Dirky

je hebt PB Kurt  ;)

Vanavond snel een fotooke in zonlicht gemaakt om het verschil te zien. Iets vuil maken kan ik al 54 jaar maar net gepast vervuilen lijkt me toch niet altijd gemakkelijk...



om mezelf te troosten ben ik gaan googlen op vuile facades e.d. en meteen heb ik iets gevonden dat aantoont dat we toch wel te braaf zijn:


Martin Welberg

Kan ech wel viezer, mis ook wat scheuren ed in het pleisterwerk...zoals in je onderschrift think out of the box....voor ieder model is er wel een prototype  ;)

Gerolf

Citaat van: Dirky op 06 september 2012, 21:53:33 PMgepast vervuilen lijkt me toch niet altijd gemakkelijk...
... en dat is het ook niet.
Toch vind ik het knap wat je gedaan hebt: kijken waar er (welk) vuil komt, waar regen het meevoert, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

 :) :) :) volg dit lijntje nu net, wauw, dat gaat een machtig/indrukwekkend iets worden, Dirky, die verwering? idd moeilijk, ik zou eerst het gebouw afmaken en dan verder verweren waar je nodig vindt, het resultaat nu is al gaaf, zal in de werkelijkheid indrukwekkend bouwwerk zijn!

bouw ze

groetjes, wim