Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Saraan gaat dicht!

Gestart door Michiel, 11 juli 2012, 16:02:46 PM

Michiel

Inderdaad, de website url="http://users.edpnet.be/Saraan"Saraan/url gaat dicht. Ik ga het contract met de provider niet meer verlengen. De website met verzamelde ervaring van 2 jaar knutselen sluit, maar je kan me natuurlijk blijven volgen met mijn Brussel-noord project.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

... en ga je de "Saraan-kennis" niet overplanten? Een geschiedenis-hoekje?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Je kan Google Sites eens proberen, dat is gratis. 't Is maar een tip. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ludwig

Het zou inderdaad zonde zijn dat alles verloren zou gaan.[:0]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

conducteur

Sluit mij aan bij bovenstaande berichten...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

Tijd, tijd, tijd. Waar vind ik een pakketje tijd!
Maar jullie hebben gelijk. Ik ga het bouwverslag samen vatten, en het op een andere site onderbrengen. Hoe of wat, dat zal op het moment wel duidelijk worden.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ronald

Michiel, je kunt via Google altijd een gratis zogenaamd blogspot krijgen. Kost niks, alleen wat moeite en tijd om het te vullen. Het is maar een tip[;)]

Michiel

Hoi Ronald, zoals je al aangaf, een site zoals bij Google is gratis te vinden. Maar het ontbreekt me aan beetje aan tijd om alles te doen wat ik zou willen doen. Maar ik denk wel dat er een distilatie van de site van Saraan ergens zal overleven... [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Jurgen

Je kan altijd alles van je huidige site kopieren naar Word (of een andere tekstverwerker) om het nadien als je eens tijd en goesting hebt weer op een gratis host te plaatsen.
Op die manier gaat er niks verloren en is er ook geen haast om alles over te zetten. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JC2180

TIP : diegenen die dit baantje echt niet kunnen missen... de echte baan staat ondertussen te koop via Marktplaats [;)]
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Havoc

Hoelang nog open? Is maar dat ik dit weekend met verlof vertrek en niet veel tijd meer heb.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

Nog een paar maanden, dus geen paniek! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

Amai, de huidige eigenaar heeft blijkbaar niet veel verandert aan de baan. http://link.marktplaats.nl/574852780
Back to Saraan, Michiel?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marc goovaerts

Sayonara (als het echt?moet zijn). Eventueel voor het baantje zelf. Maar ik hoop dat je alle hyperinteressante randinfo al in je nieuwe site ingebouwd hebt (zoals je rijdend materiaal) ?

Havoc

Oef, kan ik nog even een download proberen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.