Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Martin's geknoei met groen..

Gestart door Martin Welberg, 08 juli 2012, 23:35:55 PM

evan

Michiel,

De Pollen Onkruid - Tufts weeds zijn prima te doen voor N-schaal.  Ik had ze vandaag in mn handen en moest aan jouw vraag denken.  vb WB-PW202 (Zomer)

Die zouden perfect kleinere struikjes kunnen weergeven

Gras

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

Bedankt voor de tip, Evan. Ik ga ze eens proberen.  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)



Michael

Citaat van: Martin Welberg op 05 februari 2021, 19:39:56 PM
https://www.youtube.com/watch?v=C_eIV2N96ak&t=4s

Nog een video, een ideetje waar ik hulp bij nodig ben..

Martin super tof initiatief, ik hoop dat je overstelpt wordt met vragen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Nou, ook weer niet teveel ineens..lol ;)

Michael

Citaat van: Martin Welberg op 05 februari 2021, 20:59:49 PM
Nou, ook weer niet teveel ineens..lol ;)

Dan kan je een mooie planning maken voor het komende jaar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


Decapod

Keisjieke tuto, Martin. Heb er veel uit bijgeleerd. Ik kijk al uit naar de rest!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

oebr

wel Martin,

in je introfilmpje toon je zeer mooie bermen langs/rond het spoor - dat zou wel interessant zijn om eens te zien hoe je die zo mooi en vooral 'vol' hebt kunnen maken.

Ook eens een overzichtje van je producten zou leuk zijn.
Je kan wel in de catalogus kijken, maar wanneer je ze toont in een video krijg je als kijker een
betere indruk van de dimensies, de mogelijkheden qua toepassing, de natuur waar naar gerefereerd wordt
enz... 

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Martin Welberg

Wordt aan gewerkt. Noteer de wensen en probeer een wisselend aanbod te maken.

Decapod

Hey, Martin. Je hebt het in dat filmpje over hoe je gras bent gaan observeren en wat je daarin ontdekt hebt: de groeilaag, de onderlaag, de turflaag en de dominante laag. Dan leg je uit hoe je dat overzet naar model. Heel interessant. Kan je dat misschien ook eens doen voor bv. een struiklaag en/of kruidlaag (welk verschillende soorten struiken en kruiden kan je onderscheiden en hoe verhouden die zich tot elkaar) of voor een ondergroeilaag bij stukken die bebost zijn (op je eigen baan is dat echt perfect onder die berken en de dennen)? Allez, 't is maar een gedacht hè  ;) .
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.


oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992