Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Martin's geknoei met groen..

Gestart door Martin Welberg, 08 juli 2012, 23:35:55 PM


Steam.N

Héél mooi gedaan, Martin !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

nee, dat zijn echte foto's. Je had ons er bijna ingeluisd  ;D
Nooit te oud om te leren

Martin Welberg

Wat nieuwe groenzooi...













Er staan 10 kleuren in de planning, eerste presentatie op Nurnberg in de stand van NMJ / Thorsten Ströver

Martin Welberg

Nog effe wat platen met het spul op de baan.










walkerman

Prachtig! Niet van echt te onderscheiden, schitterend!

Pierre

Groet Pierre.


loebaske

#399
Al dat geknoei met het groen van Martin zal verkrijgbaar zijn in België vanaf jan. 2018
binnenkort een link of je kan de PDF + prijzen aanvragen door een simpele mail naar info apestaartje dummi punt be
Workshops worden aangeboden aan belangstellende een mailke is voldoende om een regeling te treffen...

Ge moet u niet inhouden  ;) ;)

Martin Welberg

#400
Zo, vandaag tussendoor wat meer kleurtjes klaar gemaakt, uiteraard ergens op de baan aan het testen..







Eerlijk gezegd ben ik er aardig content mee...

vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Pierre

Citaat van: milocomarty op 18 december 2017, 23:34:01 PM
Eerlijk gezegd ben ik er aardig content mee...

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen :)
Het is gewoon top!
Groet Pierre.


Martin Welberg

Dank u, meer content ben ik met de manier waarop het te verwerken is. Lost makkelijk van de ondergrond, eenvoudig te verkleinen enzo..

Martin Welberg

Nog effe wat knoeien met nieuwe rommel. Het struikgewas in laag en hoog. Nog te komen 12mm pollekes, zowel gewoon als met onkruid en blommekes.
Daarnaast wat testen met meerdaagse pollekes, lengtes van 2 tot 12mm met de look van een mat maar de verwerking van mijn pollekes.