Martin's geknoei met groen..

Gestart door Martin Welberg, 08 juli 2012, 23:35:55 PM

vyncky

Martin,

Wat vindt je van mijn eerste geknoei ;) ?

Persoonlijk vindt ik dat de kruin redelijk dicht zit, volgende keer nog minder wooly gebruiken?


Als laatste zou ik er een laagje fine turf (of best wat anders?) op doen, maar spuit je die dan eerst terug in het bruin voor de turf er op te bevestigen?

thx voor de goede leerschool ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Begin is er Yannick...vezels mag veeeeeeeeeeeeel minder, in boombouw is minder echt meer....en idd met vlokjes (turf) en /of blad afwerken..

Kan wel doorgaan voor een catalpa...



Herwig

aan Martin, 
Deze 3 Wild Swan-boeken door G. Gravett werden besproken (recensies) in de MSM 137,  blz. 80.

Martin Welberg

Maar 's kijken dan of ik 137 nog kan scoren....

Zijn loofbomen zijn uit de kunst vindt z'n naaldbomen wat minder.....grasjesboek staan leuke dingen in..

Herwig

MSM nr. 137:   alleen en slechts alleen voor die beknopte , boekbespreking dit MSMnr. aanschaffen lijkt me beetje overdreven.
( heeft u dan niet een abo op MSM ? )

Martin Welberg

Nee, koop losse nummers....interesse is toch hoofdzakelijk USA en omstreken en narrow gauge...staat niet zo vaak in de MSM..

Herwig

 Model Railroader is inderdaad wellicht iets logischer ... .

Martin Welberg

Eigenlijk ook niet, paar gekocht maar die vindt ik eigenlijk wel tegenvallen...koop eigenlijk meer uitgaves als de 0n30 annual, en Brandl boekies...

Durango

Narrow Gauge & Shortline Gazette is hierop toegespitst in alle schalen.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )


Metpetergaathetbeter


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Merci, in Leuven te bewonderen in de stand van Locdepot, met mij erbij...

doomslu

Citaat van: milocomarty op 02 augustus 2014, 17:10:32 PM
Merci, in Leuven te bewonderen in de stand van Locdepot, met mij erbij...
Ok, afgesproken. We kijken er al naar uit... en jou nemen we er dan wel bij.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter