Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Martin's geknoei met groen..

Gestart door Martin Welberg, 08 juli 2012, 23:35:55 PM

Martin Welberg

Och, valt wel mee  ;) als je eenmaal doorhebt hoe het gaat is het niet zo moeilijk Patrick..het enige verschil met veel anderen is dat ik bijna alles mix, geen enkele kleur komt zo uit het zakje...

Martin Welberg

#151
Ook 's wat met photoshop aan't knoeien..


Martin Welberg

Ruige weide....







Boompie



takkies...






PeterC

Martin, Heel knap werk!

Alleen snap ik niet wat die man van het forensisch team (in wit pak) telkens in je gras komt zoeken?  Heb je wat te verbergen?    ;)  :) :)




Groetjes, Peter



vyncky

Martin,
Ik vindt je boom echt geslaagd!
Ook met de elektrostaat gedaan?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Ja, stam uit draad en stokkie hout, takkeen uit draad daarna 12mm en 6mm vezels. Beetje groenbruine matlak erop en naalden met 2mm vezels, mixje van dennengroen en groenzwart van Polak...

vyncky

Bedankt voor de tip Martin! Net in de club geleerd om loofboompjes te maken met draad. Eerst deze nog verder afwerken, en dan probeer ik dit ook eens!

Het doel daarna wordt dit:



Groetjes,

Yannick

P.S. Die matjes van je zijn echt prachtig. Daar kunnen vele fabrikanten nog wat van leren!
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Mooie uitdaging zo'n vliegden !!

Paar struikies 1:32, kleine man is HO




mnieuwlaet

Hallo aan alle volgers ik heb eens gekeken naar de polakmaterialen, vooral de bladeren.
blijkbaar is er in belgië geen verdeler maar in Nederland is het te verkrijgen bij sceneryshop.nl.
Helaas moet je minimum 25 euro bestellen en de verzendingskosten 15 €.
Is er hier toevallig iemand die naar Utrecht gaat of een andere beurs en wil uitkijken naar de of een verkoper van dit materiaal?
Liefst uit West-Vlaanderen of streek rond Gent?

Martin Welberg

Sceneryshop is op Eurospoor aanwezig..

Martin Welberg

Hmm, commercieel ofnie. Dan meoten een van de admins het maar deleten maar m'n grasmatten zijn verkrijgbaar bij  http://www.locdepot.nl/, stop zelf met de verkoop op beurzen...

Steam.N

Martin, mij stoort het zeker niet  ;)
Je vliegdennen en grasmatten zijn super !
Blijf maar goed voortdoen (en uitleggen hoé je het doet  ;) ).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: mnieuwlaet op 17 oktober 2013, 21:52:30 PM
Hallo aan alle volgers ik heb eens gekeken naar de polakmaterialen, vooral de bladeren.
blijkbaar is er in belgië geen verdeler maar in Nederland is het te verkrijgen bij sceneryshop.nl.
Helaas moet je minimum 25 euro bestellen en de verzendingskosten 15 €.
Is er hier toevallig iemand die naar Utrecht gaat of een andere beurs en wil uitkijken naar de of een verkoper van dit materiaal?
Liefst uit West-Vlaanderen of streek rond Gent?
Ik ben ook geïnteresseerd in die blaadjes van Polak.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

Ik ook Luc, maar de levering is erg slecht de laatste tijd..