Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Martin's geknoei met groen..

Gestart door Martin Welberg, 08 juli 2012, 23:35:55 PM

Martin Welberg

Thanks !

Pff Daniel, zit denk ik meer tijd in het drogen dan in het begrassen...2/3 dagen over 28 stuks..

sneeuwregen1

Zo dat valt mee! En wat is hier nou de drager van? Ook iets van filterspul? Want dit is zoveel dunner dan het spul van oa. Polak.

Martin Welberg

Een of ander vlies van 't internet, zo dun da'k het haast niet heel eraf krijg  ;)

sneeuwregen1

Heb je een website daarvan? Ben wel benieuwd!


sneeuwregen1

Bedankt, daar had je al een keer naar gerefereed, maar dacht dat door je reactie dat dit wat anders was! Ga daar toch eens goed rondneuzen! ;D

Martin Welberg

Effe wat met beukenhaagjes aan 't knoeien voor een vriend....H0






Steam.N

Verdraaid, Marty,
hoe heb je die haagjes gemaakt?
Prachtig !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Dat is knap gedaan. Ik ben ook wel benieuwd:
alleen maar statische vezels en blaadjes?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

Streepje bruine acrylkit waar ik uitgeplozen sisaltouw in steek, daarna een laag met statisch gras 4,5mm en dan de blaadjes..

Kautenbach

kun je zo in je catalogus opnemen ;D ik zie wel mogelijkheden met die hagen, heb je ook wijnranken in t assortiment 8)

Martin Welberg

Wijnranken, kan 'r 's mee bezig gaan  ;)

Blaadjes zijn de fijne van Polak btw, kleur beuk...

Kautenbach

thxs,doet Polak t nog, en dan niet met die spoormodellen....

Martin Welberg

Weet alleen dat de toko te koop staat voor 80 miljoen tsjechische florinten, geen idee of de productie stop staat..

sneeuwregen1

Citaat van: milocomarty op 27 september 2013, 12:30:02 PM
Streepje bruine acrylkit waar ik uitgeplozen sisaltouw in steek, daarna een laag met statisch gras 4,5mm en dan de blaadjes..

Blijft dat sisal staan dan?

Maar mooie hagen!